Avatar billede cbadk Novice
27. marts 2014 - 13:23 Der er 1 kommentar

IP-telefoni udbyder med ubgrænset antal telefoner registeret.

Hejsa

Vi har i mange år haft Musimi.dk. Men desværre har de været ramt af hacker angreb.
Desværre tilbyder vores nye udbyder(mifon.dk) ikke flere telefoner opkoblet på samme tid. Altså flere registreringer på samme tid. Det resulter i at nogle gange ringer en telefon og på et andet tidspunkt ringer en tredje telefon.

Er der nogle der ved hvilke selskaber der understøtter flere registreringer på samme tid?
Avatar billede KHHP Juniormester
27. marts 2014 - 20:11 #1
Hvis det er IP-telefoni til en virksomhed, så prøv Flexfone. Det anvender min arbejdsplads og vi har alle sammen flere forskellige telefoner og kan netop det du forespørger.