Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2014 - 23:38 Der er 2 kommentarer

Store Problemer med min Outlook 2007

Jeg ville ønske jeg kunne få tilhængere nok til at starte enn ny tråd.
Og en af expernerne ville hjælpe,
Min PST mappe er efter min mening fyldt med fejl.
Jeg har 3 email adresser, og normalt får du et bib hvis den går igennem eller sender til dig selv. Denne kan jeg ikke få til at virke på en af dem. og sommetider får jeg ikke de mails jeg modtager eller sender. -Kun på Gmail.
Jeg bruger progrsmmet Outlook 9 plus, men det er for omstændigt for mig. ´Kender nogen det til fingerspiserne herinde ?
Ville ønske jeg kunne sende min mappe med PST filer til en kyndig person.
Eller over Teamviewer.
Jeg er ko´mmet så vidt at formatere den, men så mister jeg alle mine email adresser og private mapper.
Findes der ikke et meget let program hvor jeg blot kan gemme mine email adresser / privare mapper og intet andet.
For bruger jeg min backupfil fra Outlook kommer alle mine fjel  jo med. Det må da være muligt bare lave en backup eller exportere e-mail-adresserne og private mapper, og intet andet over måske sætte min Gmail op om nødvendigt.
I min PST mappe ligger der 13 filer. Mon 2 af dem er email arkiv og private mapper ?
En pc butik her i byen mener at kunne lave det, uden garanti for tabt data. Men for at flytte mails og private mapper vil han ca have mellem 2500 til 4000 kr for. Så findes der ikke et program hvor man blot vinker at jeg vil lave en backupfil at emailarkiv og private mapper, og så restore disse filer.
Håber på Eksperthjælp

Mvh

Morten
Avatar billede kurt54 Ekspert
31. marts 2014 - 00:14 #1
OutlookViewer kigge i PST og OST.

Coolutils Outlook Viewer is free. No adware, no extras, no toolbars. It's absolutely clean.

http://www.coolutils.com/OutlookViewer

De fører også en outlook konverter for ca 50 $.
Avatar billede kurt54 Ekspert
31. marts 2014 - 00:20 #2