Avatar billede buls Seniormester
31. marts 2014 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mobil batteri

Hej. Håber at der er nogle der kan hjælpe med dette.
Jeg har en Htc one sv og jeg vil gerne have et nyt batteri til denne. Det der er i nu er på 1800 mAh og jeg har set at man kan få et på 2450 mAh ( http://www.olsens-it.dk/uoriginale-batterier-mobiltelefon/2148-2450mah-high-capacity-gold-bat.html ) er der nogle der kender dette mærke og det det et ok batteri ??  Hvis der er nogle der kender andre mærker som er bedre, vil jeg meget gerne have et tip.  Buls
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. marts 2014 - 21:13 #1
Batterier er praktisk talt umulige at give en objektiv kvalitetsvurdering af, da de påvirkes af en mængde faktorer, du ikke kan "se" som kunde, bl.a. temperatur hvor de har været opbevaret eller under transport.
Så det vil være din tillid til shoppen, der skal gøre udslaget - hvis du tør stole på, at du kan bytte, så køb, hvis ikke så er det bedst at melde pas.
Alternativt kan du vælge at tage chancen og junke det, hvis det ikke duer. Prisen i sig selv gør jo nok, at der er grænser for hvor meget det kan betale sig, at sende frem og tilbage.
Avatar billede buls Seniormester
18. april 2014 - 08:38 #2
Lukker spørgsmålet.
Avatar billede buls Seniormester
18. april 2014 - 08:39 #3
Lukker spørgsmålet.