Avatar billede Nybegynder
05. april 2014 - 11:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

blank side

Hvordan sletter man en blank side i et word dokument - har man fået en blank side ind, vil den blive printet ud hver gang.

Jeg bruger office home and student 2007 og win 8
mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2014 - 11:29 #1
Kan det være fordi din side fylder for meget?
Jeg har selv her for kort siden opgraderet til Windows 8, og mine Excel filer har jeg været nødt til at tilpasse, så det passer til det nye system. Jeg var nødt til at gå i filer og vælge udskrivning. Tjek her om den står til at være tilpasset til en side.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
05. april 2014 - 16:59 #2
Prøv at slå formateringsmærker til (Ctrl+Shift+8), så du kan se alle de tegn, der ikke udskrives, men som godt kan fylde. Det er sandsynligt, at dit dokument slutter med tomme afsnit (et afsnitstegn ser ud som et omvendt P), som du kan slette.

Hvis det ikke er problemet, så må du sige til (og fortæl så samtidig, om dit dokument måske slutter med en tabel).

Du kan se mere om formateringsmærker her:
http://www.thedoctools.com/wordtips/tips-om-formateringsmaerker-i-word/
Avatar billede Nybegynder
05. april 2014 - 19:46 #3
Tak Lene - det hjalp mig - jeg arbejder videre med det.
Det med point ved jeg ikke hvordan fungerer.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2014 - 19:54 #4
Lene lægger et svar som du accepterer.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
05. april 2014 - 23:14 #5
Det var godt, at det hjalp. Dette er lavet som et svar, som du kan acceptere.

Du kan finde vejledning her:
http://www.eksperten.dk/faq