Avatar billede Slettet bruger
09. april 2014 - 15:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

sprogpakke til mic.office 2010

hvor finder jeg en gratis sprogpakke til min eng. udgave af office 2010?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. april 2014 - 15:26 #1
Det ser ud til at du kan finde noget her: http://www.mydigitallife.info/office-2010-language-packs-free-official-direct-download-links/

Jeg aner ikke noget om siden - det var bare en jeg tilfældigt faldt over... - så læs lige selv hvad der skrives.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2014 - 18:08 #2
#1
tak for linket
MEN
jeg har prøvet linket på 2 div. pc`ere og ingen forbindelse?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
10. april 2014 - 08:51 #3
Jeg har bemærket, at du efterlyser en gratis sprogpakke, men alligevel vil jeg tilråde, at du ofrer de $25 det koster en købe en original pakke her:

http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Language-Pack-for-Office-2010/productID.253665800

Det fungerer fuldstændig problemfrit.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
10. april 2014 - 08:52 #4
Og jeg har ingen aktier eller andet i Microsoft, men har købt sprogpakken og ved, at det fungerer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. april 2014 - 09:07 #5
Siden jeg linker til var godt nok nede i går - men den ser ud til at være oppe nu...

...Til gengæld er den microsoft side, hvor sprogpakkerne skulle hentes ikke længere tilgængelig, så det er ligegyldigt.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 09:31 #6
#5
klikkede på dit link lignu og kom anderledes ind end i går - valgte 64 bit/dansk/2010
MEN
flg. kom frem:

"The Page or File You Requested Could Not Be Provided
The resource you are looking for has been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
HTTP Error 404 - File or directory not found."
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 09:32 #7
#3
tak for div. info
MEN
jeg håber på at finde en gratis pakke.
(mange bække små løber stor å) - smiler
Avatar billede torben lind Forsker
11. april 2014 - 17:02 #8
Hej jegerdiana.
Jeg har sprogpakken liggende som en fil på 370Mb,jeg kan sende den til dig,men jeg ved ikke hvordan,hvis du har nogle ideer om hvordan det kan gøres,vil jeg prøve at hjælpe dig.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 19:13 #9
hej Torben!
jeg ved, at der er noget som hedder ISO-filer (en måde at pakke på), men jeg aner ikke hvordan man gør og heller ikke hvordan de bliver sendt/overført til mig! men jeg er næsten sikker på hvordan de pakkes ud hos mig.
hilsen
jegerdiana
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 19:14 #10
#9
ovst. kommentar var til #9.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 19:19 #11
#8
ovst. var naturligvis til #8 og ikke #9
linket hvor man kan lave ISO-filerne er:
http://www.poweriso.com/download.htm
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 19:38 #12
#8
jeg prøver om jeg kan finde en løsning på at ovf. sprogpakken.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2014 - 20:25 #13
#8

har fundet flg. link (cnet)

http://download.cnet.com/7-Zip/3000-2250_4-10045185.html

er tilsyneladende gratis download

sender mail-adressen til dig i et privat brev HERINDE.
Avatar billede torben lind Forsker
12. april 2014 - 07:51 #14
Hej jegerdiana.
Jeg kigger på det i løbet af dagen og giver dig besked når jeg sender mail til dig.
Hav en god dag.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2014 - 10:57 #15
#14
hej Torben!
mange mange tusind tak - har modtaget den!
det var meget sødt af dig.
læg lige et svar så du kan få dine points.
hilsen
jegerdiana
Avatar billede torben lind Forsker
12. april 2014 - 14:28 #16
Hej jegerdiana.
Godt at høre du kunne bruge det.
God weekend.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2014 - 15:59 #17
osse god week-end til dig