Avatar billede Campino Novice
12. april 2014 - 11:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærm skriver check signal cable

Hejsa
Er rendt ind i et lille problem. Har lige skiftet cpu køler i min pc. Det gik da også meget godt.
Men nu skriver skærmen "check signal cable".
Har ikke rodet med andet, og alle kabler sidder som de skal. Nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

På forhånd mange tak
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2014 - 09:46 #1
Hej og velkommen til
Prøv evt følgende. Afmonter strøm fra den og hold statknappen nede i 30 sek, så bundkortet aflades. Aftag siden, og fjern det lille bios batteri. Når dette er udtaget, så tryk lige på strartknappen igen i et øjeblik. Lad den stå i 15 minutter.
Gen monter herefter det lille batteri, monter strøm og prøv så at starte, og se om du så får billede.
Når man fjerner bios batteri, skal du sandsynligvis ind og indstille tiden på ny, samt at indstille boot rækkefølge i bios.
På de fleste computere kommer man i bios ved at trykke på del i opstarten, men det kan være forskelligt.
Håber du får billede på igen.
Avatar billede Campino Novice
13. april 2014 - 10:51 #2
Virker desværre ikke :-( ellers tak for et godt bud
Avatar billede Campino Novice
14. april 2014 - 19:07 #3
Hvordan lukker man en tråd?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2014 - 20:57 #4
Du lægger næste indlæg som et svar og accepterer selv dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Campino Novice
14. april 2014 - 21:10 #5
Ok tak
Avatar billede Campino Novice
14. april 2014 - 21:13 #6
Hvordan giver man så andre point ?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2014 - 21:23 #7
Velbekomme.
Det gør du så ved at bede om et svar fra dem der har hjulpet dig, og accepterer disse svar som du selv gjorde her.
Kun med et svar kan der uddeles point.
Er der flere svar du vil tildele point til kan der deles, men du kan også selv tildele som du vil.
Der fremkommer en boks hvis der er flere om pointene.