Avatar billede PapaDoc Nybegynder
12. april 2014 - 19:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Chromecast og amerikansk netflix

Hej eksperter,

Jeg har købt en Google Chromecast, som jeg har tilsluttet mit HD-tv og mit trådløse netværk, og jeg kan spejle indholdet af dansk netflix på mit tv og det samme med Youtube og Google Play.

Men jeg har også fået oprettet en amerikansk Netflix-konto samt fået en DNS via unlocator, som jeg har sat min Netgear router op til. Jeg kan sagtens se amerikansk netflix via min pc, bærbar og iPad, men jeg kan ikke spejle indholdet fra amerikansk Netflix til mit tv/Chromecast, når min router er sat op med denne alternative DNS. Jeg får konstant følgende fejl:

We're having trouble playing this title right now. Please try Again later or select another title.

Fejlen gælder både titler der findes i amerikansk og dansk netflix. Men jeg kan dog stadig spejle indholdet fra Youtube.

Udstyr:
Router: Netgear CG3000 Gateway (Yousee)
PC: Windows 7 64-bit
iPad: Air, IOS 7
iPhone: 4S, IOS 7

Er der nogle af jer, der har et fix til ovenstående problem? :-)
Avatar billede sonalias Seniormester
14. april 2014 - 09:39 #1
Har ikke et fix, men vil næsten tro at Chromecast er hardcoded til googles DNS, er dog kun en teori...
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
25. august 2014 - 00:22 #2
Ingen fix. Lukker.