Avatar billede RasmusSOlsen Nybegynder
13. april 2014 - 11:22 Der er 7 kommentarer

Opsætning af computer

Hej.

Jeg har en hdd som er på 20 GB som jeg gerne vil have indrettet som windows drev - så det kun er windows der er installeret.
Er det et step i installationen jeg har overset eller et flueben jeg mangler at sætte under installationen?
13. april 2014 - 12:11 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, ... ?

---

Ikke forstået hvad du spørger efter ???

Og de 20 Gb er nok liiiiige lovligt lidt til en 100% Windows ??? installation INCL opdateringer, sikkerhedsprogram, 3. parts programmer mm. ...
Avatar billede RasmusSOlsen Nybegynder
13. april 2014 - 12:43 #2
Hej.

Sorry en vigtig detalje som jeg glemte i farten, det er windows 7 - installeret på en bærbar som kom med windows 8, og så vidt som jeg kan se og husker så lå win8 på den lille hdd da jeg fik den.
13. april 2014 - 13:29 #3
Hmmm...

Fabrikat, model, type , ... på PC'en ?

---

Mht WIN8 ->
www.eksperten.dk/guide/1552
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2014 - 15:34 #4
Hvorfor installare Windows 7, når du kan få en Windows 8 til at ligne en Windows 7?
Med Classic Shell får du jo startknappen og brugerfladen tilbage:
http://www.classicshell.net/
13. april 2014 - 16:08 #5
Ref #4: Som jeg har henvist til i  nævnte
www.eksperten.dk/guide/1552
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2014 - 16:35 #6
Ah ja det er rigtigt. Glemte lige at trykke på dit Link Karise Larry. :-)
Avatar billede RasmusSOlsen Nybegynder
14. april 2014 - 16:52 #7
Det er en acer aspire s3.

Jeg fik nok af win8 og traf en hurtig beslutning som endte med at computeren stod formateret. Jeg er meget tilfreds med win7 så det vil jeg gerne beholde.