Avatar billede Snowbladeer Nybegynder
14. april 2014 - 15:09 Der er 4 kommentarer

Ineternetforbindelsen på min stationær

Hejsa jeg er ny her bla. bla. bla.
For et par måneder siden købte jeg en SHARK BRUTALITY OC ellers var det en anden, men det er også lige meget. Jeg super tilfreds med produktet, der er bare en ting der genere mig, det er internettet (den er trådløs) men altså jeg har 50/50 mbit og når jeg gamer om dagen, hvor f.eks. min familie også bruger internettet, så lagger den i selve spillet. Men når familien er gået i seng, kører det smooth. Er der en It-ekspert der nogle forslag til hvad jeg kan gøre, for at det virker perfecto.
Ved ikke om I kender Speedtest.net, men når jeg tester om dagen er det meget ustabilt forstået på den mpde at jeg den springer fra 20-30-50-10-30 osv. mbit

Hvad jeg selv kan konkludere er at al internettet bliver opbrugt, men det giver bare ikke helt mening da jeg har 50/50

På forhånd tak. Hilsen Simon
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2014 - 15:23 #1
Hej Simon og velkommen til.
Prøv evt at skifte den kanal som det trådløse kører over. Kan tænkes at andre trådløse net ødelægger signalet.
PS at køre spil over en trådløs forbindelse er ikke optimal.
Her havde et trådet kørt mere stabilt
Avatar billede Blueeyez Mester
14. april 2014 - 16:27 #2
Kunne lyde som om routeren ikke er egnet til spil og mange enheder på samme tid? Hvilken router har du og hvor mange trådløse enheder snakker vi om og er netværket på -n eller -g teknologi?
Avatar billede Snowbladeer Nybegynder
15. april 2014 - 18:25 #3
Ved ikke helt hvad og hvordan man skrifter kanal, men der er ikke andre trådløse internetforbindelser i nærheden.
Angående trådet, routeren er placeret i stuen, hvad for et stik skal jeg have?
-tak
Avatar billede Snowbladeer Nybegynder
15. april 2014 - 18:28 #4
Tror ikke den er egnet til spil, det var i hvert fald ikke formålet med købet ;)
4b airlink 12B606