Avatar billede bankboy Nybegynder
14. april 2014 - 23:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Passer grafikkort (GF GTX750TI) til motherboard (B85M-G43 (MS-7823))

Hej eksperten!

Jeg forsøger at bistå min nevø med at købe et nyt grafikkort, men jeg ved ikke hvad jeg skal være opmærksom på.

Vi har fundet dette grafikkort: http://www.sikkenemt.dk/index.php/hardware/grafikkort/geforce-gtx750-ti/asus-gf-gtx750ti-oc-2gd5-pcie3.html

Og er i tvivl om det passer til dette motherboard:
http://us.msi.com/product/mb/B85MG43.html#/?div=Detail.

Passer dette sammen?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. april 2014 - 23:34 #1
Ja, bundkortet har 2x pci-e x16 porte (bruges til grafikkort) - kortet kræver en strømforsyning på min 150W (anbefaler selv man køber en 600W, men under går os.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2014 - 07:58 #3
her er en sammenligning med det ypperste af et nyt kort der er på vej

titan

tryk under product family
http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-titan-black
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2014 - 08:29 #4
#2 der står DX12 kommer i 2015?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2014 - 08:48 #5
ja men man skal bare sikre sig at det grafikkort man køber KAN eller UNDERSTØTTER det ok

altså kan bruge direct 12

det e jo lidt dyrt at købe lige det kort man vil have for så at opdage 3 måneder efter at det ikke kan bruge direct 12

derfor

m.v.h
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2014 - 15:37 #6
Det er så rigtigt, antog det først kom i kortene i 2015 ;-)
Avatar billede bankboy Nybegynder
15. april 2014 - 21:07 #7
Takker for svaret. Det var hvad jeg havde brug for.
Avatar billede bankboy Nybegynder
15. april 2014 - 21:08 #8
Takker
Avatar billede bankboy Nybegynder
15. april 2014 - 21:09 #9
Hvorfor kan jeg nu ikke lukke og uddele point?
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2014 - 22:33 #10
Fordi du skal bede om et svar fra den / dem du mener har givet en løsning til dit spørgsmål :-)

Du bør kun bruge svar hvis du ikke får en løsning på dit spørgsmål.