Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
15. april 2014 - 11:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Boligportal app viser ingen push meddelelser?

Hej eksperter,

Jeg har i noget tid haft installeret Boligportalens app på min iPhone 4S, og jeg har bemærket, at der ikke popper nogen besked op på skærmen, ved appen eller kommer nogen lyd, når der kommer en bolig indenfor mit filter. Det er jo dybest set hele pointen med appen, så man underettes, og kan reagere hurtigt. Håber I kan hjælpe med at få det til at virke! :-)

Min opsætning:
- Nyeste iOS (7.1) og appen er up to date
- Min BoligPortal -> Generelle indstillinger -> Push nye boliger (slået til/grøn)
- Min søgning -> Gemte søgninger (Boliger nær 9000 Aalborg) -> Orange klokke slået til ("Du får nu besked, når der er nye boliger i " Boliger nær 9000 Aalborg")

- Generelle indstillinger -> Meddelelsescenter -> BoligPortal -> Advarsler, Etiket på appsymbol, Lyde, Vis i Meddelelsescenter, Inkluder 5 nylige emner, Vis på låst skærm er alle slået til (grøn)

Ser frem til at høre fra jer!
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
15. april 2014 - 15:45 #1
Bump. Nogen af jer må da have haft erfaring med det?
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
23. april 2014 - 19:34 #2
..