Avatar billede FTFT Nybegynder
15. april 2014 - 14:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Beskyttelse

jeg har et Excel ark som er beskyttet for formatering af bruger. Der er dog ønske om at kunne formatere skrifttype ( understreget, fed etc ) selvom arket er beskyttet.

Er der et klogt hoved, der kan fortælle how to ??

Hilsen Frank T
15. april 2014 - 14:47 #1
Når du beskytter arket har du mulighed for at vælge hvad der skal være muligt, når arket beskyttes. Her er en af mulighederne Formater celler.
Sættes et flueben her, er det muligt at formatere indholdet i de celler, der IKKE er låst.
15. april 2014 - 14:50 #2
Husk for øvrigt at afslutte dine spørgsmål!
01. maj 2014 - 13:32 #3
Respons???
Avatar billede FTFT Nybegynder
08. maj 2014 - 13:27 #4
Det virker, tak for svaret. Hvordan afslutter og tildeler man point. Det vises ikke tydeligt hvor