Avatar billede FTFT Nybegynder
15. april 2014 - 16:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server W2003 -> W2012

Hej

i gamle dage købte vi dyrt ovenstående licens med cd/dvd. Nu er der købt ny server og det er naturligt at opgradere styresystemet. Spørgsmålet går nu på:

Kan jeg købe en upgrade licens, i stedet for en ny licens. Det må alt andet være billigere at opgradere end at starte som ny ejer ??

Hilsen Frank T
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2014 - 22:02 #1
Hvis du alligevel springer fra 2003 til 2012R2 (som ville være det naturlige nu) så er spm. om du sparer noget.

Er det dog en OEM mener jeg ikke man kan, men det vil det sted du har købt licensen vide og mener at have hørt at Upgrade ikke findes med mindre man nu køber Software Assurance.
Avatar billede FTFT Nybegynder
22. juni 2014 - 07:49 #2
Ser ikke ud til jeg kommer videre med dette