Avatar billede Gaard_8660 Nybegynder
15. april 2014 - 17:39 Der er 10 kommentarer

Simpel app ide, men hvordan får man den lettest på 3 platforme

Hej

Jeg har en ufattelig simpel ide til en app.
Andre har allerede begået noget lignende med ikke på det sprog jeg vil have og ikke helt med de funktionaliteter jeg ønsker mig.

Derfor vil jeg høre om der er en let måde som nybegynder at komme i gang på alle platforme (Android/ios/windows)?

Løsningen er så simpel at den (lige umiddelbart) kunne være på en hjemmeside. Men den skal kunne bruges uden net adgang.

MVH Gaard
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2014 - 18:02 #1
Der findes nogle HTML/CSS/JS baserede cross-platform mobil udviklings vaerktoejer.

Et af de mest kendte er PhoneGap/Cordova.
Avatar billede Rickimeihlen Nybegynder
16. april 2014 - 14:14 #2
Du også kunne lave det med .net og C#
Avatar billede Gaard_8660 Nybegynder
16. april 2014 - 14:51 #3
Min programmerings erfaring er noget støvet!
Avatar billede arne_v Ekspert
16. april 2014 - 15:36 #4
.NET og C# er fint til WP men mere problematisk til Android og iOS (det er muligt via Xamarin men det er ikke en specielt udbredt loesning).
Avatar billede MorDuC Nybegynder
17. april 2014 - 18:22 #5
Og det er en dyr løsning :-S
Avatar billede arne_v Ekspert
17. april 2014 - 19:57 #6
Hvad koster Xamarin loesningen?
Avatar billede MorDuC Nybegynder
17. april 2014 - 20:08 #7
fra 300$ om året
Avatar billede arne_v Ekspert
17. april 2014 - 21:07 #8
Hvis det er til professionelt brug lyder det da billigt.
Avatar billede MorDuC Nybegynder
19. april 2014 - 19:52 #9
det er indie versionen.

business er 999 dollar per år, per udvikler, og enterprise er 1899 årligt per udvikler
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2014 - 04:10 #10
saa begynder det at vaere lidt pebret