Avatar billede christinam Nybegynder
16. april 2014 - 10:57 Der er 3 kommentarer

Sync af Thunderbird og gmail.

Jeg har en gmail konto og bruger Thunderbird programmet på min computer. Når jeg sletter eller læser mails eks. via browser, mener jeg at jeg kan opsætter det sådan at mailen også bliver vises som læst eller slettet i Thunderbird og omvendt. Kan jeg det og er der nogen der ved hvordan jeg gør det?
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2014 - 11:09 #1
Kunne lyde somom du har sat din gmail op med pop3 i thunderbird?
Hvis du bruger IMAP, så vil alle ændringer der sker, ske i begge ender.

Jeg mindes du skal i indstillinger på  din gmail (gmail.com).
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2014 - 11:29 #2
gmail indstilinger / videresendelse og pop/imap
og så skal den jo i thunderbird også vide, at serveren er en imap.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2014 - 12:29 #3
Når du sætter en gmail konti op i thunderbird vil du kunne vælge imap blot det er aktiveret i din gmails indstillinger.