Avatar billede Cedzi Nybegynder
16. april 2014 - 15:50 Der er 29 kommentarer

Evt. virus på Windows 8

Hej Experten..

Jeg sidder med en nabos computer som absolut intet vil.. Det er en 1 års gammel Acer med Windows 8.1.
Computeren starter fint nok op og kommer frem til "login screen", hvor du skal logge på en bruger.. Det er så her, der opstår problemer.. Når den åbner en bruger er der helt sort skærm, og programmet "SpeedUpMyPc" er det eneste der starter, som begynder at scanne. Den finder selvfølgelig en masse fejl, som det program altid gør. Problemet er her, at der bare er helt sort skærm, kan flytte markøren og lukke programmet ned, men det er det eneste jeg kan. Kan ikke fremprovokere jobliste eller andre programmer..
Jeg har så forsøgt at få den blå skærm frem med "advanced startup options" (har glemt hvad det kaldes). Men uden held, der er også bare sort skærm, når dette forsøges..
Har også prøvet med bootable antivirus på CD og USB, men den vil ikke boote nogen af tingene..
Jeg er simpelthen på bar bund! Håber virkelig nogen kan hjælpe mig..
Sidste mulighed er selvfølgelig at pille harddisken ud og så formater skidtet og geninstallere windows.. Dette tager jeg dog som sidste mulighed..
Avatar billede sky Nybegynder
16. april 2014 - 15:51 #1
Prøv evt. at starte op i fejlsikret tilstand.

Han har fået installeret noget crap. Du kan evt. gendanne til et tidspunkt, hvor alt virkede.
Avatar billede Cedzi Nybegynder
16. april 2014 - 16:03 #2
Problemet er bare, at jeg ikke kan komme ind i opstartsindstillingerne hvor jeg kan gendanne til et tidspunkt, eller opstarte i fejlsikret tilstand...
Eller.. Det lykkedes mig faktisk en ENKELT gang at komme ind i indstillingerne.. hvorfor det lige fungerede en enkelt gang har jeg INGEN anelse.. Synes jeg gør præcis det samme hver gang med at holde shift nede og trykke på genstart i login skærmen.. Her prøvede jeg at gendanne til tidligere tidspunkt, som så fejlede og den gik selv ud af indstillingerne..
Skulle nok have prøvet at starte i fejlsikret før jeg prøvede at gendanne, men det er jo nemt at spille bagklog.. Men hvordan jeg skal komme ind til indstillingerne igen har jeg ingen ide om..
Jeg kan godt komme ind i BIOS, men det kan jeg vel ikke bruge til så meget
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2014 - 16:13 #3
I windows 8 aktiverer man fejlsikret tilstand ved at skrive masconfig og aktivere det herinde. Det er en rigtig dum løsning der er fulgt med det nye system, da computeren skal kunne køre for at gøre det.
Der er i følge denne her side 5 måder man kan starte i fejlsikret tilstand på:
http://www.7tutorials.com/5-ways-boot-safe-mode-windows-8-windows-81
Håber der er en måde for jer for at komme ind og lave en systemgendannelse til da den virkede, så i kan få fjernet alt snavset der må være på den.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2014 - 16:15 #4
Får i startet den op vil jeg anbefale i kører denne pakke igennem:
Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Og så velkommen til Eksperten :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2014 - 18:08 #5
" Det lykkedes mig faktisk en ENKELT gang at komme ind i indstillingerne.. hvorfor det lige fungerede en enkelt gang har jeg INGEN anelse."
Nej, heller ikke jeg, men sådan er det faktisk. Man kan prøve, uden held, både 4 0g 5 gange, men det lykkes til sidst. Og jeg er selvfølgelig enig med #3 Det er en rigtig dum lysning.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2014 - 18:10 #6
Æv! Lysning = løsning.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2014 - 19:17 #7
SpeedUpMyPC 2014 er fra Uniblue og normalt noget man skal holde sig fra. Prøv Hitman pro som gratis prøve ! Nederst på siden.
http://malwaretips.com/blogs/uniblue-speedupmypc-2014-removal/
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2014 - 09:42 #8
#7 Ja de laver nogle brugbare løsningsmodeller på diverse problemer man kan få på en pc.
Programmerne fra Uniblue har for mig altid virket som det var fup programmer og totalt unødvendige for en computer. Så væk med den :-)
Avatar billede Cedzi Nybegynder
18. april 2014 - 14:23 #9
Okay! Jeg fik efter mange forsøg nu endelig startet den op i fejlsikret... Ved at åbne Chrome på vej ind for at hente CCleaner og de andre programmer stopper browseren bare uventet..
Har i en ide til hvordan jeg nu skal gribe det an, når jeg endelig er kommet ind?
Kan jeg lægge installationerne til de forskellige antimalware programmer og oprydningsprogrammer over på en USB og installere derfra, eller hvad vil i anbefale?
Naboerne vil selvfølgelig gerne have backup af deres ting, men jeg er lidt påpasselig med at flytte tingene.. Jeg har jo ingen anelse om hvad, der er inficeret
Avatar billede Cedzi Nybegynder
18. april 2014 - 14:25 #10
Den melder en "Undtagelsen unknown software exception (0x80000003) opstod i programmet på adresse 0x72e4e3aa. Klik OK for at afslutte programmet"
Det er den besked jeg får, når jeg prøver at køre Chrome.. Ved ikke om i kan bruge det til noget :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2014 - 15:17 #11
men jeg er lidt påpasselig med at flytte tingene.. Jeg har jo ingen anelse om hvad, der er inficeret

Klog beslutning ;-)

Hvilke sikkerhedsprogram er der installeret på computeren. I Windows 8.1 er der MSE ( kaldt Defender ) som standart, er der installeret andre antivirusprogrammer på computeren. Hvis der er, er MSE/Defender så deaktiveret.
Avatar billede Cedzi Nybegynder
18. april 2014 - 15:51 #12
Der ligger noget kaldet, "Avira Free Antivirus".. Jeg har ikke selv hørt om det..
Ja, Windows Defender er slået fra. Ville det være en ide at fjerne Avira og så aktivere MSE?
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2014 - 16:14 #13
http://www.avira.com/en/support-for-home-knowledgebase-detail/kbid/1495

Jeg er ikke helt sikker på hvad man skal ligge i deres info men, der må være nogle programmer der konflikter på computeren, måske var det en god ide at afinstallere det.

Uninstaller tool køres efter afinstallering i programmer.
http://www.avira.com/en/download/product/avira-registrycleaner
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2014 - 16:12 #14
Og Internet Explorer kan heller ikke køre?

#9 Ja hent filerne fra anden pc og læg dem på usb og installer den vej, hvis  IE heller ikke virker.
#12 Det tror jeg ikke giver noget forskel i beskyttelsen.
Avatar billede Cedzi Nybegynder
18. april 2014 - 16:46 #15
Tak tak! Internet Explorer lå ikke lige fremme, så tænkte ikke på at bruge det. Men det fungerer! Jeg er fuld i gang med scan - bliver spændende at se hvad den viser :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2014 - 16:58 #16
Jamen det er jo dejligt du kan komme videre med projektet :-)
#14 Enig (efter jeg læste den artikel). Om man så vælger Defender eller et andet system er jo op til en selv. Man skal dog kun køre med et antivirusprogram på ad gangen.
Avatar billede Cedzi Nybegynder
18. april 2014 - 17:12 #17
Okay øv!
Computeren skulle genstarte efter sidste scan med AdwCleaner.. Har nøjagtigt samme problem nu - den kan ikke komme videre en login screen.. Sidder med helt sort skærm og en markør, jeg kan flytte..
Denne gang åbner "SpeedUpMyPC" dog ikke - det har jeg jo også fjernet..
Kan det være en evt. harddisk fejl?
Avatar billede Cedzi Nybegynder
18. april 2014 - 17:21 #18
Hey! så kom den alligevel efter et stykke tid.. Så noget har det da hjulpet! Stadig langt fra optimalt, men gør det da muligt at tage ordentlig backup og så formatere skidtet..
Her er loggen fra AdwCleaner:

# AdwCleaner v3.023 - Report created 18/04/2014 at 17:07:12
# Updated 01/04/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 8.1  (64 bits)
# Username : Maj Brit - DITLEV
# Running from : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\YWFFY463\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

[#] Service Deleted : 70e6ca8c
[#] Service Deleted : CltMngSvc
[#] Service Deleted : DatamngrCoordinator

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\Registry Helper
Folder Deleted : C:\ProgramData\torchcrashhandler
Folder Deleted : C:\ProgramData\wincert
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar
Folder Deleted : C:\WINDOWS\SysWOW64\SearchProtect
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\genienext
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\iLivid
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\torch
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\LocalLow\ilividmoviestoolbardla
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\Systweak
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\torch
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\Documents\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\Documents\Optimizer Pro
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\capekcnhbegaapfdadcjikcnnebplepa
Folder Deleted : C:\Users\Emilia\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\capekcnhbegaapfdadcjikcnnebplepa
File Deleted : C:\END
File Deleted : C:\Users\Public\Desktop\Get The Best Facebook Chat Messenger.lnk
File Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Search.lnk
File Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\iLivid.lnk
File Deleted : C:\Users\Maj Brit\Desktop\iLivid.lnk
File Deleted : C:\WINDOWS\System32\Tasks\SpeedUpMyPC
File Deleted : C:\WINDOWS\System32\Tasks\spmonitor
File Deleted : C:\WINDOWS\System32\Tasks\Video-Saver Update

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\kiplfnciaokpcennlkldkdaeaaomamof
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\speedupmypc
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bitguard.exe
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\bprotect.exe
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browserdefender.exe
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\browserprotect.exe
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\MobogenieAdd
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [mobilegeni daemon]
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [Registry Helper]
Value Deleted : HKLM\SYSTEM\ControlSet001\Control\Session Manager\AppCertDlls [x64]
Value Deleted : HKLM\SYSTEM\ControlSet001\Control\Session Manager\AppCertDlls [x86]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{6E993643-8FBC-44FE-BC85-D318495C4D96}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C66F0B7A-BD67-4982-AF71-C6CA6E7F016F}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{EAF749DC-CD87-4B04-B22A-D4AC3FBCB2BC}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E2343056-CC08-46AC-B898-BFC7ACF4E755}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C66F0B7A-BD67-4982-AF71-C6CA6E7F016F}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{EAF749DC-CD87-4B04-B22A-D4AC3FBCB2BC}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406}
Key Deleted : HKCU\Software\APN DTX
Key Deleted : HKCU\Software\ilivid
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKCU\Software\systweak
Key Deleted : HKCU\Software\torch
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Video-Saver-1
Key Deleted : HKLM\Software\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{3A7D3E19-1B79-4E4E-BD96-5467DA2C4EF0}
Key Deleted : HKLM\Software\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C}
Key Deleted : HKLM\Software\torch
Key Deleted : HKLM\Software\Uniblue
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\torch
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ilivid

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16518

-\\ Google Chrome v33.0.1750.117

[ File : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

[ File : C:\Users\Emilia\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [6045 octets] - [18/04/2014 17:05:50]
AdwCleaner[S0].txt - [5467 octets] - [18/04/2014 17:07:12]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [5527 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2014 - 19:18 #19
Glæder mig til at se hvad Malwarebytes finder.
AdwCleaner tog sig da kærligt af:
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\iLivid
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Maj Brit\Documents\Optimizer Pro
File Deleted : C:\WINDOWS\System32\Tasks\SpeedUpMyPC
samt noglle toolbars som alt samme er skrammel.

Med hensyn til boot, vil jeg tro den vil komme lettere til live hvis du kun lukker den ned i dvale, når du ikke bruger den.
Det kan måske udsætte en formatering lidt.
Men lad os se hvad der sker, når både CCleaner og Malwarebytes har været der :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2014 - 11:05 #20
SpeedUpMyPC dog ikke - det har jeg jo også fjernet

Hvad jeg kan læse om SpeedUpMyPC er at det laver om på en hel del indstillinger, det kan godt være at det er fjernet, men er de indstillinger, som det sikkert har lavet, ændret tilbage til før SpeedUpMyPC blev indstalleret ? Har SpeedUpMyPC lavet et systemgendannelse punkt.

SpeedUpMyPC
http://www.uniblue.com/da/software/speedupmypc/
Avatar billede Cedzi Nybegynder
21. april 2014 - 17:54 #21
#220661
Jeg har kørt Malwarebytes og CCleaner som det første.. Synes bare ikke jeg kunne få kopieret en log ind.. Men Malwarebytes fjernede hvert fald omkring 3000 ting.. :-) Men den er stadig ikke optimal.. Men i det mindste kan jeg få taget backup nu af det vigtigste og så formatere skidtet :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2014 - 19:38 #22
Du finder loggen her til Maowarebytes:
http://i.imgur.com/21JdukK.png
Jeg vil godt lige se den, for at sikre at du har fået det sat snavset i karantæne.
I øvrigt er 3000 fejl rigtig meget, hvis det er tilfældet.
Så jeg er enig i at en formatering på sigt vil være at foretrække.
Avatar billede Cedzi Nybegynder
23. april 2014 - 15:19 #23
Jeg har ikke mulighed for at trykke "view"..  Kan det skyldes at jeg kun har en trial version?
Avatar billede Cedzi Nybegynder
23. april 2014 - 15:22 #24
Eller.. Jeg kan se at loggen ligger under ProgramData her ligger der også en .xml-fil (protection-log)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2014 - 16:05 #25
Vil du lige kopiere den log herind?
Avatar billede Cedzi Nybegynder
23. april 2014 - 16:27 #26
Undskylder for det lange indlæg :>

<?xml version="1.0" encoding="UTF-16" ?>
<mbam-log>
<header>
<date>2014/04/18 16:58:49 +0200</date>
<log>mbam-log-2014-04-18 (16-41-53).xml</log>
<isadmin>yes</isadmin>
</header>
<engine>
<version>2.00.1.1004</version>
<rules-database>v2014.04.18.06</rules-database>
<swissarmy-database>v2014.03.27.01</swissarmy-database>
<license>trial</license>
<file-protection>disabled</file-protection>
<web-protection>disabled</web-protection>
<self-protection>disabled</self-protection>
</engine>
<system>
<osversion>Windows 8.1</osversion>
<arch>x64</arch>
<username>Maj Brit</username>
<filesys>NTFS</filesys>
</system>
<summary>
<type>threat</type>
<result>completed</result>
<objects>288913</objects>
<time>1014</time>
<processes>0</processes>
<modules>2</modules>
<keys>44</keys>
<values>4</values>
<datas>1</datas>
<folders>490</folders>
<files>2228</files>
<sectors>0</sectors>
</summary>
<options>
<memory>enabled</memory>
<startup>enabled</startup>
<filesystem>enabled</filesystem>
<archives>enabled</archives>
<rootkits>disabled</rootkits>
<deeprootkit>disabled</deeprootkit>
<shuriken>enabled</shuriken>
<pup>enabled</pup>
<pum>enabled</pum>
</options>
<items>
<module><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\apcrtldr.dll</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>delete-on-reboot</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></module>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{A40DC6C5-79D0-4ca8-A185-8FF989AF1115}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{CC1AC828-BB47-4361-AFB5-96EEE259DD87}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{CC1AC828-BB47-4361-AFB5-96EEE259DD87}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{A40DC6C5-79D0-4ca8-A185-8FF989AF1115}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\CLASSES\SearchQUIEHelper.DNSGuard</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\CLASSES\SearchQUIEHelper.DNSGuard.1</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\SearchQUIEHelper.DNSGuard</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\SearchQUIEHelper.DNSGuard.1</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\SETTINGS\{A40DC6C5-79D0-4CA8-A185-8FF989AF1115}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\CLASSES\TYPELIB\{6A4BCABA-C437-4C76-A54E-AF31B8A76CB9}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{1B730ACF-26A3-447B-9994-14AEE0EB72CC}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{1B730ACF-26A3-447B-9994-14AEE0EB72CC}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\TYPELIB\{6A4BCABA-C437-4C76-A54E-AF31B8A76CB9}</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>389647e4136877bfff6acf7d3fc356aa</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{e8ca4a50-bc0e-4058-b2de-3b3b148fbed1}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\CLASSES\TYPELIB\{bebf01b4-476d-4149-ad41-676ed67a46cf}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{c752d4fb-b8de-4009-9a0c-ab3285bb9d0b}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\TYPELIB\{bebf01b4-476d-4149-ad41-676ed67a46cf}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{E8CA4A50-BC0E-4058-B2DE-3B3B148FBED1}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\SETTINGS\{E8CA4A50-BC0E-4058-B2DE-3B3B148FBED1}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\SETTINGS\{E8CA4A50-BC0E-4058-B2DE-3B3B148FBED1}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\STATS\{E8CA4A50-BC0E-4058-B2DE-3B3B148FBED1}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\STATS\{E8CA4A50-BC0E-4058-B2DE-3B3B148FBED1}</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\246b30cf-06f2-4cf4-9a21-2d7b9a54fbb0</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\DATAMNGR</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>3e902cffb6c565d19fa8d4ad3bc79a66</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\GOOGLE\CHROME\EXTENSIONS\capekcnhbegaapfdadcjikcnnebplepa</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>3a942b005d1e63d389b664450af9b848</hash></key>
<key><path>HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\CltMngSvc</path><vendor>PUP.Optional.ConduitSearchProtect</vendor><action>success</action><hash>369832f91d5e77bf9c0979183bc8e719</hash></key>
<key><path>HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\DATAMNGRCOORDINATOR</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>567886a56a113df93513aad71ce6cc34</hash></key>
<key><path>HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\DatamngrCoordinator2</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>567886a56a113df93513aad71ce6cc34</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\Datamngr</path><vendor>PUP.Optional.DataMngr.A</vendor><action>success</action><hash>a826c764eb903cfadca54a4ad330c43c</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\ilividmoviestoolbardla</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>4b834edd0279de581f2497e818ea6c94</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\SOFTONIC\Universal Downloader</path><vendor>PUP.Optional.Softonic.A</vendor><action>success</action><hash>6965bc6fff7cf83e4653c3a9d929956b</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\SYSTWEAK\RegClean Pro</path><vendor>PUP.Optional.RegCleanerPro.A</vendor><action>success</action><hash>379799920279a49265fe524842c125db</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\SOFTONIC\Universal Downloader</path><vendor>PUP.Optional.Softonic.A</vendor><action>success</action><hash>a826a5866a11c96d069374f8e919f60a</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\ilividmoviestoolbardlaGC</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\ilividmoviestoolbardlaIE</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></key>
<key><path>HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\F06DEFF2-5B9C-490D-910F-35D3A9119622</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></key>
<key><path>HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\F06DEFF2-5B9C-490D-910F-35D3A91196222</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{ec2bae47-25af-4ce9-9e78-10627a49c9ea}</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\CLSID\{EC2BAE47-25AF-4CE9-9E78-10627A49C9EA}</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\SETTINGS\{EC2BAE47-25AF-4CE9-9E78-10627A49C9EA}</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\SETTINGS\{EC2BAE47-25AF-4CE9-9E78-10627A49C9EA}</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\STATS\{EC2BAE47-25AF-4CE9-9E78-10627A49C9EA}</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></key>
<key><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\STATS\{EC2BAE47-25AF-4CE9-9E78-10627A49C9EA}</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></key>
<key><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\LOW RIGHTS\ELEVATIONPOLICY\{EC2BAE47-25AF-4CE9-9E78-10627A49C9EA}</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></key>
<value><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\RUN</path><valuename>NextLive</valuename><vendor>PUP.Optional.NextLive.A</vendor><action>success</action><valuedata>C:\WINDOWS\SysWOW64\rundll32.exe &quot;C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll&quot;,EntryPoint -m l</valuedata><hash>8d4147e46a1152e467f0ed62a9588878</hash></value>
<value><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\DATAMNGR</path><valuename>uninstallstring</valuename><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><valuedata>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\uninstall.exe</valuedata><hash>3e902cffb6c565d19fa8d4ad3bc79a66</hash></value>
<value><path>HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\DATAMNGRCOORDINATOR</path><valuename>ImagePath</valuename><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><valuedata>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\DatamngrCoordinator.exe</valuedata><hash>567886a56a113df93513aad71ce6cc34</hash></value>
<value><path>HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\TOOLBAR</path><valuename>{EC2BAE47-25AF-4CE9-9E78-10627A49C9EA}</valuename><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><valuedata>Movies Toolbar (Dist. by Bandoo Media, Inc.)</valuedata><hash>735b7eadabd00e28f53747e4b84cb54b</hash></value>
<data><path>HKU\S-1-5-21-781690143-852316376-1855807301-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\MAIN</path><valuename>Start Page</valuename><vendor>PUP.Optional.Conduit.A</vendor><action>replaced</action><valuedata>http://search.conduit.com/?ctid=CT3319434&amp;octid=EB_ORIGINAL_CTID&amp;SearchSource=55&amp;CUI=&amp;UM=4&amp;UP=SPDE8CFDCE-96AE-4400-8598-916E39E3AD23&amp;SSPV=</valuedata><baddata>http://search.conduit.com/?ctid=CT3319434&amp;octid=EB_ORIGINAL_CTID&amp;SearchSource=55&amp;CUI=&amp;UM=4&amp;UP=SPDE8CFDCE-96AE-4400-8598-916E39E3AD23&amp;SSPV=</baddata><gooddata>http://www.google.com</gooddata><hash>448abb70790293a34648110d897b56aa</hash></data>
<folder><path>C:\ProgramData\Datamngr</path><vendor>PUP.Optional.Datamngr.A</vendor><action>success</action><hash>a6283eed04779f972ca33564f11246ba</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Video-Saver</path><vendor>PUP.Optional.VideoSaver.A</vendor><action>success</action><hash>be1039f27308ad898fb29910d62d50b0</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\OpenCandy</path><vendor>PUP.Optional.OpenCandy</vendor><action>success</action><hash>e9e533f84833a29466fa97c7fe04a858</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\OpenCandy\1A5A32B072B04B2696A99337B59A099E</path><vendor>PUP.Optional.OpenCandy</vendor><action>success</action><hash>e9e533f84833a29466fa97c7fe04a858</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\OpenCandy\94A0D43664414F30AF5DD435D4A1256E</path><vendor>PUP.Optional.OpenCandy</vendor><action>success</action><hash>e9e533f84833a29466fa97c7fe04a858</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\OpenCandy\CE901DA7C59F478EBC1865837F8FE495</path><vendor>PUP.Optional.OpenCandy</vendor><action>success</action><hash>e9e533f84833a29466fa97c7fe04a858</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\OpenCandy\DCD56912D0B84397B5AEFE43D408BB39</path><vendor>PUP.Optional.OpenCandy</vendor><action>success</action><hash>e9e533f84833a29466fa97c7fe04a858</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>delete-on-reboot</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\GC</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\content</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\content\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\content\modules</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\content\widgets</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\data</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\data\search</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\data\weather</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\locale</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\locale\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\locale\toolbar</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\debugbar</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels\default</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels\default\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels\default\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels\default\scripts</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\panels\js</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\uwa</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\weatherbutton</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\weatherbutton\icons</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\weatherbutton\panels</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\lib\weatherbutton\panels\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\options</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\chrome\skin\searchbar</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\IE\components</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>success</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Program Files (x86)\Movies Toolbar\Datamngr\x64</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolbar.A</vendor><action>delete-on-reboot</action><hash>c00e37f4700bf93d9f03eb736e94fd03</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\newnext.me</path><vendor>PUP.Optional.NextLive.A</vendor><action>success</action><hash>f4da36f5f388bd7976a079e78b770bf5</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Roaming\newnext.me\cache</path><vendor>PUP.Optional.NextLive.A</vendor><action>success</action><hash>f4da36f5f388bd7976a079e78b770bf5</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\background</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css\themes</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css\themes\avira</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css\themes\imesh</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css\themes\mindspark</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css\themes\plain</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css\themes\taskbar</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\css\themes\v5parity</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\images\logo</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\images\newtab</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\images\search</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\images\vanilla</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\imesh-born-star</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\imesh-movies</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\imesh-reviews</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\imesh-trailers</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\imesh-video-tools</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\search-box-imesh</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\search-box-imesh\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\js</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\js\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\content_script</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\content_script\hack</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\lib\shims</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\tb_ux</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\options</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\options\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\rebuttal</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\rebuttal\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\search-suggestion</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\templates</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\templates\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\templates\css\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\32.3_0\widgets\templates\js</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\background</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css\themes</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css\themes\avira</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css\themes\imesh</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css\themes\mindspark</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css\themes\plain</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css\themes\taskbar</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\css\themes\v5parity</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\images\logo</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\images\newtab</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\images\search</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\images\vanilla</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\imesh-born-star</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\imesh-movies</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\imesh-reviews</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\imesh-trailers</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\imesh-video-tools</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\search-box-imesh</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\search-box-imesh\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\js</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\js\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\content_script</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\content_script\hack</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\lib\shims</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\tb_ux</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\options</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\options\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\rebuttal</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\rebuttal\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\search-suggestion</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\templates</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\templates\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\templates\css\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_0\widgets\templates\js</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\background</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css\themes</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css\themes\avira</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css\themes\imesh</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css\themes\mindspark</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css\themes\plain</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css\themes\taskbar</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\css\themes\v5parity</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\images\logo</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\images\newtab</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\images\search</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\images\vanilla</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\imesh-born-star</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\imesh-movies</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\imesh-reviews</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\imesh-trailers</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\imesh-video-tools</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\search-box-imesh</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\search-box-imesh\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\js</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\config\skin\widgets\toolbar-options_imesh_movie_lvd2-dtx\js\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\content_script</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\content_script\hack</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\lib</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\lib\shims</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\tb_ux</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\options</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\options\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\rebuttal</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\rebuttal\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\search-suggestion</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\templates</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\templates\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\templates\css\images</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_1\widgets\templates\js</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\background</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\config</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\config\skin</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\config\skin\css</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\config\skin\css\themes</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\config\skin\css\themes\avira</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\config\skin\css\themes\imesh</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaabcbmongicmdegkmmfgdickgnnob\35.3_2\config\skin\css\themes\mindspark</path><vendor>PUP.Optional.MoviesToolBar.A</vendor><action>success</action><hash>3797fb3008735fd7ea7afa692ad8b749</hash></folder>
<folder><path>C:\Users\Maj Brit\AppData\Local\Go
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2014 - 16:33 #27
Sådan så den ikke ud i den gamle version, men hvis jeg ellers tyder det rigtigt, ser det ud til den har fjernet snavset.
Avatar billede Cedzi Nybegynder
23. april 2014 - 16:44 #28
Det er også det, jeg kom frem til.. Vil tage over og snakke med dem i aften og stadig foreslå en formatering.. Selvom den faktisk kører udmærket nu.. Der er bare stadig alle mulige "underlige" downloadede programmer.. Højst sandsynlig ufarlige, men tror den ville have godt af at starte på en frisk ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2014 - 17:15 #29
Med over 3000 filer der er slettet er jeg ikke overrasket over at du ser mærkelige programmer, så ja en formatering på sigt ville være rigtig godt.