Avatar billede kevin02 Nybegynder
16. april 2014 - 18:43 Der er 3 kommentarer

dansk tekst på usb stik

Jeg kan ikke se danske tekster på min film det er en blu, ray afspiller filmen er på.et
Usb stik kan godt ses på min computer håber at der er hjælp at hente venligst svend hansen
16. april 2014 - 19:39 #1
... hvor kommer disse "film" + "danske tekster" fra ?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2014 - 00:51 #2
Det er fordi at subfilerne ikke er hardcodet i filmen,og det kan afspilleren så ikke håndtere.
I computeren kan du med programmet du vælger til afspilning vælge hvilken subtitle der skal bruges. og sådant et program er det ikke i afspilleren.
Avatar billede eurositi Ekspert
17. april 2014 - 04:35 #3
Intet problem, Svend.
Navngiv undertekstfilerne, så de har præcis samme filnavn som videofilen, f.eks.:

Spillefilm.mkv
Spillefilm.srt

Dette kan stort set alle DVD/Bluray/TV afspillere håndtere, og dermed burde du kunne tilvælge undertekster via fjernbetjeningen.