Avatar billede MadsHaupt Juniormester
17. april 2014 - 11:11 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

SIM-kort med netværk

Jeg har en iPad mini og jeg har købt en SIM-kort til den som jeg kan bruge til at gå på internettet med, men der er bare alt for dyrt.

10kr pr MB.
Fordi iPad'ten sluger hurtig en MB bare med systemtjenester.

Er der en måde jeg kan få det billigere på?.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 11:17 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2014 - 12:12 #2
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
17. april 2014 - 14:51 #3
OiSTER kunne også være et bud. Jeg er selv en meget tilfreds OiSTER kunde. Fordelen ved at købe hos OiSTER fremfor Telenor, som eksempel, er at du ved OiSTER får en langt bedre kundeservice, i egentlige store træk. (vurderet ud fra egne holdninger og Trustpilot vurderinger)

Se eventuelt mere her: http://www.oister.dk/mobilt-bredband/medium/
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
17. april 2014 - 14:53 #4
*OPDATERING*

Jeg glemte lige at læse det yderligere som stod på OiSTER's hjemmeside. Hvis du vil have 20GB pr. måned så skal du kun betale 159,- pr. måned
(OiSTER kører pt. en kampagne, som gør det muligt at få gratis oprettelse!)

- OiSTER er altså løsningen for dig. Markedets mest konkurrencedygtige pris, samt bedste kundeservice.!
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2014 - 15:30 #5
Reelt har jeg også oister - på telefonen. Det hedder bare zenji og er med fri tale og 10gb. På en iPad er der ikke brug for tale, så oister kan anbefales. Der er en lille ting. Zenji har lige skrevet, at de kommer på 3's 4g net snart (ren 3G nu). Så det kan være at oister også kun er på 3G pt. Tjek det lige.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2014 - 15:34 #6
Cbb og oister er pt 3G, kun Telia er på 4G.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 16:03 #7
#3 OiSTER får en langt bedre kundeservice, i egentlige store træk. (vurderet ud fra egne holdninger og Trustpilot vurderinger.

Så har du ikke læst mit ind læg på trustpilot om Oisters kundeservice. Det tog mig 4 dage og en hel del mail, at få overbevist to kundekonsulenter om at gratis oprettelse betyder gratis oprettelse.

Sådan så deres hjemmeside ud i februar måned i 2014.
http://i.imgur.com/FlXVsRy.png

Det jeg fik af vide var, at der kun var gratis oprettelse fra den 17.02.2014 til den 28.02.2014 og altså ikke i hele februar måned. Jeg kan ikke tolke deres hjemmeside på anden måde end der er gratis oprettelse i hele februar måned.

Besvarelse fra OiSTER

Hej Peter,

Du har tilmeldt dine 2 abonnementer i en periode, hvor vi havde oprettelsesgebyr på alle abonnementer - derfor har du betalt 2 x oprettelse af 99 kr, som du godkendte under tilmeldingen du foretog via vores hjemmeside. Vi har efterfølgende lanceret en kampagne uden oprettelse. Denne kampagne gælder kun kunder der har tilmeldt sig efter d. 17/02.

De bedste hilsner
Thor

I en mail skriver Alonso fra OiSTER Kundeservice "Det var kun et tilbud som kom i slutningen af måned, og har derfor ikke været der hele måneden" og "Du må læse hvad jeg skriver til dig i mit tidligere svar, der var kun gratis oprettelse fra 17/2 til den 28/2".

Til sidst krævet jeg at tale med deres chef - det hjalp.

Den samme kundekonsulent Thor (1) der hårdnakket havde påstået at jeg skulle betale for oprettelsen af to abonnementer fordi at jeg havde flyttet til Oister før den 17.02.2014, ringet til mig og sagde at jeg havde ret og at jeg alligevel ikke skulle betale for oprettelse.

(1) Casper !

Jeg går udfra at han ringet fordi det ikke skulle være noget jeg skulle havde på skrift.

Gad vide hvor mange der har betalt for oprettelse i februar måned fra den 01.02.2014 til den 16.02.2014.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 16:21 #8
#1 200 megabyte svarer til cirka en times YouTube-streaming, og ønsker man mere, kan man for 19 kroner tilkøbe 200 megabyte mere.

Read more at http://www.computerworld.dk/art/230398/telenor-i-offensiv-giver-gratis-data-simkort-til-alle#xS01pQIgmpUUtrLx.99
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. april 2014 - 22:36 #9
Tak for alle de gode råd, jeg ser på det i mogen med alle de gode råd og så skriver jeg hvad jeg fik ud af det her.
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
19. april 2014 - 00:59 #10
Super. Husk nu alligevel at have OiSTER med i dine tanker. Lige nu kører de med gratis oprettelse, og for bare 159,- får de 20GB - for evigt! ;-)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. april 2014 - 12:48 #11
Jeg har fundet det rigtige, i mit tilfælde var det Telenor der var det biliste, men i får alle sammen point for at fortælle mig hvordan det hele hang sammen.

Så dem der vil have point skal skrive et svar.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2014 - 17:44 #12
Jeg ved ikke om jeg har bidraget med noget men her er et svar.
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
19. april 2014 - 21:00 #13
Jeg smider også lige et svar ;-)
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
19. april 2014 - 21:01 #14
Af ren nysgerrighed, hvordan fandt du så Telenor billigst?
- umiddelbart, så ser de dyrest ud fra min computer af
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. april 2014 - 21:26 #15
Det var fordi at med det som jeg skal bruge det til bruger jeg ikke mere end 200MB, hver måned og ved Telenor får jeg jo 200MB gratis hver måned, så derfor var det den billigste løsning i mit tilfælde.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. april 2014 - 21:30 #16
hugajohan og claes57 vil i ikke have point?.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2014 - 21:00 #17
Jeg kunne da godt tage imod dem.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
20. april 2014 - 21:08 #18
Venligt skriv hvis i ikke har løst til point.