Avatar billede brasso Forsker
18. april 2014 - 13:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke sætte standarad placering for "gem" i Office 2010

Hej
Har geninstalleret Office 2010, men når jeg prøver at sætte standard placering for filplacering og klikker OK, kommer der en besked }https://www.dropbox.com/s/wyizpq8ad8axn6t/2014-04-18%2013_22_51-Pr%C3%A6sentation1%20-%20Microsoft%20PowerPoint.png{
Jeg har sat egenskaber på placeringen så at alle brugerprofiler, har de fulde rettigheder, men uden at det hjælper.
Jeg har sat DefaultPath i registry for henholdsvis Word, Excel, og PowerPoint, dette hjælper heller ikke. Det mærkelige er at jeg godt kan gemme dokumenter på den samme placering uden problemer.
I Word bliver placeringen gemt, selv om beskeden kommer. I Excel blev den sat efter rettelsen i registry. I PowerPoint bliver den ikke sat uanset.
Er der nogen der kender en løsning på dette.
Avatar billede brasso Forsker
18. april 2014 - 13:42 #1
Avatar billede brasso Forsker
23. juni 2014 - 07:29 #2
Linket til fejlbeskeden er nu denne: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78711911/2014-04-18%2013_22_51-Pr%C3%A6sentation1%20-%20Microsoft%20PowerPoint.png

Har løst problemet. Kørt Office reparation, efterfølgende kunne jeg indtaste den ønskede placering, og den blev gemt.