Avatar billede sckiel Nybegynder
18. april 2014 - 18:24 Der er 3 kommentarer

Mangler titel på film

Hej!!

Da jeg i 2005 var i australien, lejede jeg en DVD

Dvd var lidt en b-film/comdy

Den omhandlede en fyr som jeg mener hed Ronnie.
Han var en småforbryder som troede han var noget, og prøver at opbygge sit omdømme.
Kan ikke huske filmens handling ret godt da det er mange år siden.
Dog husker jeg at han på et tidspunkt ryger i fængsel, og han generelt er lidt en klovn. Mener de havde britisk accent

Han bander konstant og sige meget FUCK og you fucking cunt.

Har ledt efter denne titlen i snart 2 år uden held, håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig.
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
18. april 2014 - 22:45 #1
Jeg har gode nyheder til dig! Filmen du har ledt efter er indspillet af Charles Bronson. (tror jeg i hvert fald :-D )
(Video hvor der b.la. nævnes "Shut the fuck up" m.m.: https://www.youtube.com/watch?v=BF5Dtf7u6tQ)

Filmen hedder Bronson.
- kan bare ikke få det til, at hænge sammen med, at du har set den i år 2005 og filmen er udgivet i år 2008
Avatar billede sckiel Nybegynder
19. april 2014 - 08:59 #2
Hej Casper!!

Ja ud fra min beskrivelse af filmen, passer Bronson godt. Det er dog desværre ikke den, da som du selv er inde på er udgivet noget senere.

Filmen jeg leder efter er lidt en B-film lidt alla
"Lock stock and to smoking barrels" som overhovedet ikke er en B-film men lidt overe i den kategori.

Men mange tak for at du prøver at hjælpe.

Go påske!
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
19. april 2014 - 21:05 #3
Så må jeg desværre melde pas. B-film er jo heller ikke så vildt udbredte, da de jo kun er i kategorien B-film. Fortsat god påske til dig også!