Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2014 - 19:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail af interne beskeder

Er det kun mig der oplever at der ikke sendes mail om interne beskeder på eksperten?
Mail om tråde virker som jeg fornemmer det som det skal.
Har lige her i dag skrevet internt, men ingen mail fået tilbage når de besvares.
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
18. april 2014 - 22:36 #1
Jeg oplever det som, at jeg har sendt en besked, men det ser ud som om at jeg har sendt beskeden til mig selv?
19. april 2014 - 08:07 #2
... der er vist lidt 'kludder' med det automatisk mail system for tiden ...

Det er sket nogle gange de sidste uger at jeg først får diverse E-mail fra E. godt om ad formiddagen ... og så 'vælter' det også ind ...
Avatar billede 220661 Ekspert
19. april 2014 - 15:20 #3
Jeg fik flere interne beskeder i går, og jeg har ikke modtaget mail om det overhoved endnu. Så der er helt kuk i det med at sende mail til interne beskeder.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. april 2014 - 15:20 #4
Men kan være at repox kan svare på det når han ser denne tråd?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2014 - 08:32 #5
Har stadig ikke fået post om interne meddelelser :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2014 - 20:24 #6
#2 Det der med lidt kludder holder altså ikke Karise Larry. Jeg har ikke modtaget noget på 4 dage nu.
Håber jeg får svar på det i morgen, hvad problemet kan være :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2014 - 16:35 #7
Nå det får jeg nok ikke mere ud af :-(

Jeg har stadig ikke modtaget mail for interne beskeder, og lukker tråden her nu, men overvåger den stadig.