Avatar billede nellem Nybegynder
20. april 2014 - 12:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aut. indsættelse af modtager i mail virker ikke mere

Efter jeg har opdateret min Win8 til Win8.1 der nu inkludere den seneste Update af Windows 8.1, virker aut. indsættelse af modtager i Outlook 2003 ikke mere.

De sædvanlige forslag til modtager dukker op ved ny mail, når jeg begynder at taste modtager i "Til" feltet, men hvis jeg trykker på forslag, fryser Outlook et kort øjeblik og kun de bogstaver jeg begyndte at skrive selv, hopper ind i feltet.

Er der mon nogen som kender løsningen på dette problem, vil jeg være glad.

MVH
Nellem
Avatar billede nellem Nybegynder
20. april 2014 - 13:28 #1
I fortsættelse af mit indlæg, indsætter jeg nedenfor hvad Microsoft skriver i Hjælp om Autofuldførelse:

Om navneforslag i Autofuldførelse
Funktionen Autofuldførelse er som standard aktiveret, og den foreslår navne, når du skriver i følgende:

Boksene Til, Cc og Bcc i en e-mail-meddelelse.
Feltet E-mail på et kontaktpersonkort.
Når du skriver det første bogstav af et navn i disse bokse, vil Autofuldførelse begynde at foreslå mulige overensstemmelser med navne, som du har skrevet tidligere. Jo flere bogstaver du skriver, jo større er muligheden for, at Autofuldførelse finder en overensstemmelse.

De navne, du bruger sjældent, flyttes med tiden længere ned på listen for til sidst at blive slettet fra listen.

Klik på det navn, der skal skrives i boksen. Hvis du bruger tastaturet til at vælge navnet med, kan du markere navnet ved hjælp af PIL OP eller PIL NED og derefter trykke på ENTER (eller TAB). Hvis der ikke findes nogen overensstemmelser med det du skriver, skal du fortsætte med at skrive. Funktionen Autofuldførelse vil huske det, du skriver, næste gang du begynder at skrive navnet.

Bemærk!  Du kan slette uønskede forslag fra listen ved at markere forslaget med PIL OP eller PIL NED og derefter trykke på ENTER.

MVH
Nellem
Avatar billede nellem Nybegynder
20. maj 2014 - 09:59 #2
Da jeg er den reaktion på mit spørgsmål, har jeg i stedet opgraderet min Office 2003 til Office 365. (Office 2013) og nu fungere alt som det skal.
nelle