Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. april 2014 - 09:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nedlagt brugerprofil

Jeg har en nedlagt brugerprofil (fordi jeg ønskede et nyt brugernavn). Når jeg søger på mit gamle brugernavn kommer der en del af mine indlæg. Det anføres, at der er i alt 9.640 indlæg, men der er kun ti sider med otte indlæg pr. side. Hvordan får jeg adgang til øvrige indlæg - og jeg mener ikke ved at gennembladre alle de 6 - 700 sider siden forumets start.
Avatar billede repox Seniormester
23. april 2014 - 09:25 #1
Ved at tilgå din tidligere brugers profil og kigge under "Alle spørgsmål deltaget i".

Der er ikke nogen reel opdeling af alle dine indlæg, kun en liste over de spørgsmål hvor du har lagt indlæg i.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. april 2014 - 12:04 #2
Ikke forstået.

Når jeg skriver mit tidligere brugernavn i søgefeltet på Excel-siden siger den:

Omkring 9.640 resultater (0,24 sekunder)

men der er kun 10 sider af otte indlæg.

Jeg er i tvivl om, hvad du præcist mener med:

Ved at tilgå din tidligere brugers profil og kigge under "Alle spørgsmål deltaget i".
Avatar billede repox Seniormester
23. april 2014 - 12:18 #3
Hvis du eksempelvis går til du nuværende brugers profil-side:
http://www.eksperten.dk/profil/xl-Enthusiast

Så kan du se at der er et link der hedder "Alle spørgsmål deltaget i".

Klikker du på det link, får du en liste over alle spørgsmål du har lagt indlæg i:
http://www.eksperten.dk/list/deltaget/xl-Enthusiast

Det samme kan du gøre med dine gamle bruger.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. april 2014 - 14:23 #4
OK - tak for det.
Så er det bare om ujeg kan finde det pasword jeg brugte, men det er selvfølgelig et andet og mit eget problem.

Vil du have point - ellers lukker jeg.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2014 - 18:32 #5
Lukker.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. maj 2014 - 00:27 #6
gammelt brugernavn = dkhanknu ?
Avatar billede repox Seniormester
05. maj 2014 - 09:11 #7
Pointoverførsel er ikke tilladt, så jeg sender dem lige retur. Udover det må man heller ikke have to profiler jf. brugerbetingelserne pkt. 1.2