Avatar billede fajens Mester
23. april 2014 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Object skal blive stående ved scroll af side

Hej

Jeg har et object, en tekstbox med tekst.

Kan jeg få til at blive ved med at være synlig når jeg scroller siden i arket.
Så den altid er synlig i toppen af siden,
Noget lignende som float.

/fajens
Avatar billede anedi Ekspert
23. april 2014 - 16:38 #1
Du kan opdele siden så din tekstboks er over linjen og derefter fryse ruden.
I Excel 2010 gøres det i Vis-båndet.

Vh
Anedi
Avatar billede fajens Mester
27. april 2014 - 19:41 #2
Tak for dit indlæg. Den løsning kender jeg godt, men det var mere om der der var andre muligheder jeg ville vide.
Smid et svar så lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
28. april 2014 - 08:57 #3
Den bedste løsning er nok, at lave en Modeless UserForm, og smide teksten derind.

Denne løsning har osse den fordel, at brugeren kan flytte boksen, hvis den står i vejen for noget i selve regnearket.

For ikke at snakke om alle de ekstra fordele du får for at designe boksen, med grafik og alt muligt :-)
Avatar billede fajens Mester
15. maj 2014 - 07:31 #4
Lukker uden at udele point