Avatar billede barth Professor
23. april 2014 - 13:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dokumenter i Iphone

Min iPhone 4s er desværre ved at være fyldt op, men når jeg ser på siden i iTunes undrer det mig.
For ca halvdelen af pladsen går til "dokumenter og data" og det forstår jeg ikke.
Jeg kan i menuen for min iPhone i iTunes se apps, toner, musik osv. Men der står intet om dokumenter og data.
Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg finder de dokumenter og data så jeg kan rydde op og slette?
Avatar billede sd8220 Seniormester
17. juli 2014 - 11:20 #1
Hvis du slutter din tlf til din computer, kan du i Itunes vælge din tlf og på fanen med programmer i den nederste halvdel se de enkelte programmer og hvilke dokumenter, de har på din tlf. Der kan du fjerne dem og tilføje andre.

Håber, at det giver mening, når du sidder med din tlf ,-).
Avatar billede barth Professor
17. juli 2014 - 11:47 #2
Jeg har desværre ikke fået lukket denne. Jeg fik det løst ved at slette kontoen, og så oprette den igen.
Avatar billede 2BTimothyB Nybegynder
23. maj 2016 - 14:02 #3
Hej!
Vi springer 2 år frem i udvikling!
Jeg har en iphone 6(med 64GB)...og itunes er blevet opdateret nogle gange siden du sidst skrev.
Og jeg kan ikke se en fane med 'programmer' og dermed heller ikke hvilke dokumenter og data der fylder knap 38GB af min 64GB!

Jeg har prøvet at sikkerhedskopier, slet og geninstallere, men D&D fylder lige godt at denne grund!

Any suggestions!?!?!?!!?
På forhånd tak!