Avatar billede simsen Mester
23. april 2014 - 16:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV Tuner

Hej,

Jeg er så træt af mit indbyggede tuner, at jeg vil have købt mig et nyt (skal være til analog tv)

Nu ser jeg der er 2 typer. En til indbygget og en til usb. Hvad er bedst at købe?

Jeg har kig på to følgende:

http://www.edbpriser.dk/tv-radio-tuner/noxon-cinergy-t-pcie-dual-dvb-t-modtager-id-4519399.aspx?q=terratec

http://www.edbpriser.dk/tv-radio-tuner/noxon-cinergy-t-stick-dual-rc-hd-dvb-t-hdtv-modtager-id-4188465.aspx?q=terratec

Vh
simsen :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. april 2014 - 19:12 #1
Heps.

  Jeg ville ubetinget gå efter en intern af flere årsager - men dem, du linker til her, er begge DVB-T.

De bedste hilsner
Avatar billede simsen Mester
23. april 2014 - 19:35 #2
Hej CRKrogh

Ok - DVB-T betyder det ikke analog (synes jeg har læst mig til)?

Tak for svar og smid et svar, så får du dine points :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. april 2014 - 19:57 #3
Hej igen.

  Nej, DVB-T er:

D = Digital
V = Video
B = Broadcast
-
T = Terrestrial, altså via antenne i modsætning til C = Cable

De bedste hilsner
Avatar billede simsen Mester
23. april 2014 - 20:21 #4
Ja så er jeg på den - det jeg har brug for, er en tuner til analog kabel - kan du hjælpe mig, med at linke til noget, som jeg så kan søge det under?