Avatar billede pusser781 Nybegynder
24. april 2014 - 16:14 Der er 3 kommentarer

synkronisering af kalender på samsung galaxy s 3 mini

Jeg har en samsung galaxy s 3 mini, når jeg skriver noget i kalenderen på telefonen og synkroniser med kalenderen på computeren kan jeg ikke se det, men hvis jeg skriver det på computeren, så kan jeg godt se det på telefonen.

Hvad gør jeg for at kunne se det begge veje?

Mvh

Mette
Avatar billede conz Juniormester
24. april 2014 - 17:34 #1
Det burde meget gerne virke begge veje automatisk. Bruger du Google Kalender eller en eller anden Samsung kalender eller måske noget tredje?
Avatar billede pusser781 Nybegynder
24. april 2014 - 21:54 #2
Jeg bruger Google kalender men den synkronisere kun den ene vej.
Avatar billede conz Juniormester
25. april 2014 - 21:48 #3
Hm, ja okay.

Hvis du opretter et nyt indlæg på telefonen, så står der så din e-mail i det øverste farvede felt (det lige under "Done" og "Cancel")? Eller står der "Android Calendar" eller noget andet?

Den skal du i hvert fald sætte til din e-mail, ved at trykke på den og vælge det.