Avatar billede Keld Nielsen Forsker
04. maj 2014 - 10:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sort bliver grå i PDF

Jeg har en plakat hvor et logo (eps) og noget tekst bliver gråt i PDF-udkørsel (C:0%, M:12%, Y:9% og B:83%), det er 100 sort i Indesign.
Det mystiske er at en TIFF-billede beholder sin sort værdi.
...nogen idé ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. maj 2014 - 08:27 #1
Jeg kigger med på denne tråd som tilskuer, fordi der sker netop det modsatte af, hvad man skulle forvente.
Eps er et lukket filformat, som bør være upåvirket af indstillingerne i pdf eksport, mens tiff filen vil få den farveprofil, som er defineret i pdf indstillingerne.
Venlig hilsen
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. juli 2014 - 09:16 #2
Fandt desværre ikke et svar - giv over Photoshop for at løse det aktuelle problem ;-(