Avatar billede MadsHaupt Juniormester
04. maj 2014 - 14:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skype

Jeg har en iPad mini hvor jeg har installeret Skype på, men da jeg ændrede min profilbillede via app'en, blev det kun ændret på min profil, det vil sige at alle mine kontakter ser det gamle profil billede i mens jeg ser det nye.

Hvad kan der være galt?.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2014 - 18:33 #1
Skype er ejet af Microsoft nu, så de har låst billedet til din microsoftkonto. De kan ikke se hvorfor du vil have forskellige profilbilleder i deres verden, så lad venligst være med at ville det. ;)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
16. juni 2014 - 08:26 #2
Jeg vil faktisk ikke have forskellige profilbilleder, det er derfor at jeg er nydt til at ændre det på Skype, fordi jeg har skiftet profilbillede, men nu virker det, det odnede sig selv, det tig bare et par dage.

Undskyld jeg melde ud så sent, jeg glemte at jeg havde lavet denne tråd.