Avatar billede Blueeyez Mester
09. maj 2014 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Raspberry PI B model - Openelec - WiFi

Har ikke lige kunnet finde ud af hvilken strømforsyning der skal bruges med en Raspberry PI som har en WiFi adapter i sig?

på raspberrypi.dk' webshop har de en 1A (den har jeg nu), så har de en 1.2A og en 2A.
den på 2A er dog multistik, mens den på 1.2A er alm..

Nogen der ved hvor meget strøm en Raspberry PI bruger med Wifi?

WiFi adapter: Edimax EW-7811UN
Avatar billede Blueeyez Mester
09. maj 2014 - 10:50 #1
Kan se de har denne pakke: http://raspberrypi.dk/produkt/living-smart-tv-mediecenter-plus-pakke/

Hvor strømforsyningen kun er på  1A, skønt der er Wifi, bluetooth tastatur mm..
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juni 2014 - 20:57 #2
Lukker tråden

Har købt den nævnte wifi adapter og virker super godt! Og bruger 1A strøm adapter.