Avatar billede l-katrinel Nybegynder
13. maj 2014 - 11:31 Der er 1 kommentar

Blondi fucker op med USB

Halløj.

Jeg har desværre dummet mig!

Jeg er kommet til at erstatte en fil på mit USB med en anden fil, er der nogen som helst mulighed for at på det oprindelige Word-dokument tilbage?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2014 - 14:41 #1
http://www.piriform.com/recuva
og så skal du fjerne den nye fil (kopier den til harddisk, og slet fra usb) Så kører du recuva, og ber til, at den finder to versioner (gendan i givet fald begge).