Avatar billede mekanisk-himmel Nybegynder
14. maj 2014 - 22:42 Der er 2 kommentarer

Søger app udvikler

Hej

Mig og min kollega skal have lavet en projekt i patientsikkerhed. Uden at gå i detaljer så skal projektet gerne resultere i et app til Iphone og til det mangler vi nogen der har forstand på den slags. Vi mangler nogen til at udvikle det, men vi vil også sætte pris hvis folk skrev om deres erfaringer med den slags.

Det drejer sig om en forholdsvis simpel app på dansk, som vi i første omgang vil have udviklet til IOS. Finansiering af projekt og app'en kommer gennem en forening og de prøver at gøre det så billigt som muligt uden at gå på kompromis med for mange ting. Budget er på ca. 30.000 til appen all incl. Kan det lade sig gøre at få noget godt og funktionelt til de penge?
Avatar billede Former Nybegynder
19. maj 2014 - 21:32 #1
Hej

Kan du fortælle lidt mere om appen?
Har i selv nogle ideer om hvordan den skal fungere?
Er designet lavet, eller skal det laves?
Når i skriver en simpel app? Hvad mener i med det?
Skal den kunne læse noget fra en server?
Eller skal det hele ligge i Appen?

Jeg har udviklet 10 apps, lige fra spil til nogle mere tekniske apps. Jeg har kun erfaring med IOS.

Mvh Jens Andersen
Avatar billede Bitfabrikken Nybegynder
27. august 2014 - 12:51 #2
Det kræver selvfølgeligt lidt mere info for at vurdere, hvor meget du kan få for pengene. Men når du skal igang så kan du lige så godt få lavet til både android og ios med det samme.

Jeg repræsentere et app udviklingsfirma. Med flere års erfaring inden for app udvikling.

Mads Kaae