Avatar billede jtmicor Praktikant
18. maj 2014 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at åbne EPUB filer

Jeg har en iPad mini. Nogle gange får jeg tilsendt EPUB filer på email. Tidligere var det ikke noget problem at åbne dem, men nu er de altid lavet om til binære filer. Hvis jeg videresender det til en anden, har vedkommende ingen problemer og får det som EPUB. Samtidigt bliver vedhæftede PDF filer nu ikke mulige at åbne i iBooks. Begge dele gælder kun vedhæftede filer. Jeg kan åbne begge filtyper dirkete fra en hjemmeside. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede whiteraven_gl Juniormester
19. maj 2014 - 20:18 #1
Lyder som om din email ikke kan finde ud af den skal åbene epub med iBook.

Er iBook sat op til at åbene filen? Se evt. guide for at opsætte dette.

http://email.about.com/od/iphonemailtips/qt/How-To-Open-Attachments-In-External-Apps-From-Iphone-Mail.htm
Avatar billede jtmicor Praktikant
20. maj 2014 - 09:03 #2
Desværre hjælper det ikke. Jeg har talt med Apples support, og de mener nu, at det eneste der vil hjælpe, er at gendanne fabriksindstillingerne. De har aldrig hørt om sådan et problem før. Træls. Men tak for dit bud!
Avatar billede whiteraven_gl Juniormester
20. maj 2014 - 13:12 #3
Tjaa virker nok men lidt træls løsning :) Og apple support burde have hørt om det har fundet flere tråde med folk med samme problem :P