Avatar billede madtex Nybegynder
29. maj 2014 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Window vista crash blå skærm

Min Computer er begyndt og crash et par gange om dagen hvor jeg får forskellige code meldinger. jeg bruger en HP pavillion computer som har Windows Vista Home
Avatar billede madtex Nybegynder
29. maj 2014 - 23:13 #1
Undskyld jeg kom ikke med mit spørgsmål i begyndelse med hvad kan man gøre få at det ikke sker, jeg er ikke ekspert med computer men ¨kan det kun som alm. bruger og undskyld hvis der er stavfejl da jeg er ikke er særliug god til at stave
29. maj 2014 - 23:41 #2
Fejl koderne vil måske give dig et hint om problemet. Prøv at søg på dem.
Avatar billede madtex Nybegynder
30. maj 2014 - 21:50 #3
Tak men jeg kan ikke når og læse dem og har prøvet at tage billeder med mobilen, det hjælp heller ikke da jeg ikke kan se de første bogstaver.
Avatar billede madtex Nybegynder
28. juni 2014 - 13:10 #4
Pcén er helt død så den bliver kasseret
Avatar billede madtex Nybegynder
13. juli 2014 - 14:38 #5
Kasseret