Avatar billede herself88 Nybegynder
03. juni 2014 - 20:58 Der er 5 kommentarer

NORDEA NETBANK OG MIN MAC - HASTER!

Hejsa kære folk!

Jeg har fået min mac, og nu står jeg med en overførsel der skal klares senest i dag! 03-06-14

Jeg har ingen problemer med at logge ind på netbanken, men ligeså snart at jeg skal til godkendelse af min overførsel, så får min mac en hjerneblødning og logger helt af netbank igen! HAMRENDE frustrerende! Normalt bruger jeg mobile pay, men min mobil er til reperation.

Andre muligheder på overførsel, og eventuel hjælp til at få det til at fungere modtages med kyshånd!

PS! JEg har downloadet Java nærmere betegnet i koder (jre7u60-macoxs-64-2.dmg)
Det er den der kommer frem, når det hele brasser sammen. Har downloadet det sådan 12-20 gange, hvor den hver gang skriver at installeringen er fuldført.

/En meget bitter mac ejer!
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. juni 2014 - 21:15 #1
Har du evt. prøvet i en anden browser ?
Chrome, Firefox etc ?
Avatar billede bpb Seniormester
03. juni 2014 - 21:41 #2
Citat fra Nordeas hjemmeside:
Har du brug for hjælp, kan du kontakte hotline på telefon 7033 6060

- Og/eller - hvis din nabo har en Windows computer, kan du måske få lov at låne den et øjeblik.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2014 - 08:15 #3
Ring til din afdeling - det kan de klare over telefonen.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
04. juni 2014 - 09:09 #4
systemindstillinger -> java -> settings i bunden -> deletefiles.
Fanebladet Security -> manage certificates -> fjern aloe certificated med danid og Nordea.

Det virker 99.9% af tilfældene. Chrome virker ikke med netbank. Prøv evt firefox hvis overstående ikke løser problemet
Avatar billede MADOlsen Forsker
04. juni 2014 - 09:54 #5
Chrome virker ikke med netbank.

Det kunne du godt lige have sagt noget før! Nu har jeg brugt det i flere år uden problemer... ;-)