Avatar billede Unikaruth Nybegynder
13. juni 2014 - 21:43 Der er 15 kommentarer

Overførsel af billeder fra mobil til pc

Jeg har  billeder på min mobil Nokia C2-01 som jeg vil overføre  til min stationære Dell computer. Har forbundet min mobil med usb kabel og kan ikke overføre billederne gennem Pisa. Kan nogle give en vejledning i hvordan? Har gjort det for et par måneder siden hvor det lykkedes, men min hukommelse kan ikke række denne gang! V.h. Unikaruth
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2014 - 23:35 #1
Du behøver ikke et program til at overføre billeder med.
Går du i denne computer og finder dit kamera kan du åbne den vej ind og se dine billeder. Marker det første billede, og derefter med shift tasten trykket ned markerer du det sidste og vælger kopier.
Åbn den billedmappe dine billeder skal ind i og vælg sæt ind.
Så skulle billederne gerne blive sat ind.

PS Er det ikke Picasa du mener med hensyn til billedprogram?
https://support.google.com/picasa/answer/16211?hl=en
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2014 - 23:46 #2
Nej nu går jeg i seng. Overså der er tale om telefon til pc.
Glem mit indlæg #1 som ikke er relevant.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2014 - 23:50 #3
hopper af tråden igen
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2014 - 09:20 #4
jeg har haft en c3-01 - og til den brugte jeg programmet nokia-suite. http://www.nokia.com/dk-da/support/produkt/c2-01/softwareupdate/ Det kan styre det meste - og du kan bla sende sms fra pc. Ned på siden til:
OPDATER MED NOKIA SUITE
De fleste Asha- og Series 40-telefoner kan også opdateres via Nokia Suite.
Trin 1.
Nokia Suite-softwaren skal være installeret på din computer, inden du kan opdatere telefonen.
Hent Nokia Suite
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
14. juni 2014 - 11:16 #5
Jeg fulgte vejledningen og problemet er løst med  overførsel af billeder uden brug af Picasa. Tak for guidningen. V. H. Unikaruth
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
14. juni 2014 - 11:18 #6
Jo og det undlod jeg og fulgte anvisningen så det lykkedes. Tak for svaret! Unikaruth
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
14. juni 2014 - 11:21 #7
Har fulgt  din vejledning og ikke brugt Picasa og så lykkedes det! Tak for rådet. V.h. Unikaruth
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
14. juni 2014 - 11:24 #8
At besvare her  har jeg problemer med da det ikke lykkedes! Vejledningen lykkedes tak for det. Unikaruth
Avatar billede kurtmo Novice
14. juni 2014 - 11:28 #9
#2

Man kan som regel også tilgå telefonens lager på denne måde. Så din vejledning er fin :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2014 - 11:56 #10
Nå min løsning virkede måske alligevel selvom det var mellem telefon og pc??
Hvis du kunne bruge mit tip så kan du evt bruge dette svar til lukning. Hvis ikke ser du blot bort fra det. God weekend :-)
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
29. juni 2014 - 12:10 #11
Jeg gjorde som anvist og har fået løst problemet. Tak for tippet som jeg har svaret på dagen efter!
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
29. juni 2014 - 12:11 #12
Tak for tippet som virkede!
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juni 2014 - 15:22 #13
Så lukker du bare ved at bruge mit svar i #10
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
27. september 2014 - 10:20 #14
Afslut venligst ALLE SPØRGSMÅL FRA MIG SOM JEG FLERE GANGE HAR SKREVET PÅ DETTE FORUM!
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2015 - 18:49 #15
Hvis du gør som jeg har vist i video, kan du så ikke lukke spørgsmålet?