Avatar billede MrStagis Praktikant
19. juni 2014 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome starter automatisk

Hej.

Jeg har en bærbar Toshiba som automatisk åbner Google Chrome hver gang man starter den. Den åbner Apples hjemmeside.

Jeg har deaktiveret alt i msconfig som har noget med Google og Apple at gøre, men den åbner stadigvæk.
Avatar billede JeppeJenner Nybegynder
19. juni 2014 - 12:11 #1
Det lyder meget mærkeligt? Har du prøvet at geninstallere google chrome og slette alle chromes mapper?
Avatar billede chrras Praktikant
19. juni 2014 - 12:17 #2
Det lyder mærkeligt - men du kan muligvis prøve at fjerne Apples hjemmeside i chrome://settings/ under "Ved opstart", hvis den er der. Men det burde desværre ikke ændre på, det Google Chrome stadig åbner ved pc'ens opstart ;)
19. juni 2014 - 13:40 #3
",,,hver gang man starter den,,," ?
Altså starter PC'en eller når du starter Browseren ?

---

PS: Hvilken Styresystem ?

---

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2014 - 16:10 #4
Hvis du går i programmer, og finder den mappe der hedder start, ligger der så en genvej til Crome herinde?
Hvis der gør så slet den
Avatar billede MrStagis Praktikant
23. juni 2014 - 12:24 #5
Google Chrome er nu slettet helt fra pc'en, men det resulterede i at IE bare tager over og starter op i stedet.
Avatar billede Øko-niels Praktikant
21. november 2020 - 04:17 #7
Hej MrStagis
Fandt du en god løsning på at få afinstalleret chrome ?
Jeg har nemlig præcis samme problem.
Mega irreterende, da den ikke kan afspille filmklip.