Avatar billede LiselotteA Nybegynder
24. juni 2014 - 13:13 Der er 3 kommentarer

Skal kameraet erstattes med nyt?

Hej

Jeg købte et Sony A330 sommeren 2010 til 4000kr.
Blitzen er desværre stået af, (kan ikke længere udløse) og et kamera til den pris har jeg fået at vide er dumt at reparere på.

Jeg vil derfor høre om det er dumt at ofre en ekstern blitz til det, eller det er bedre at begynde at kigge efter noget andet?

Kameraet bliver kun brugt til private begivenheder og til billeder på en blog om mode og stil, så det skal ikke kunne det helt vilde.

Håber i kan hjælpe

/ Liselotte
Avatar billede finb Ekspert
24. juni 2014 - 14:40 #1
Hvis du ellers er tilfreds med resten af kameraet,
og du kan "tænde" en ekstern blitz,
ville jeg finde en god, brugt blitz på
dba eller ebay.
Avatar billede FrederikDenmark Nybegynder
28. juni 2014 - 22:14 #2
Hej Liselotte

Da dit kamera har 4 år på bagen nu og blitzen er gået i stykker så vil jeg anbefale dig at se dig om efter et nyt kamera da man ikke ved hvor længe resten af kameraet holder. Vis du ikke vil ofre mange penge på et nyt, eller pengepungen bare er lidt lille i disse tider kunne du se dig om efter et nyt kamera på fx DBA eller eBay eller en af de lignende sider

MVH Frederik
Avatar billede finb Ekspert
25. juli 2014 - 14:38 #3
Hvilket svar vælger du ? Mvh finb