Avatar billede joamla Nybegynder
08. juli 2014 - 17:51 Der er 1 løsning

Hvilken Switchbox/Router

Hej

Mig og mine venner kan godt like at have nogle computer sammenkomster, og i år bliver vi extra mange. Derfor kunne vi godt tænke og noget ordenligt netværk, og vil derfor gå efter et kabel setup, da det er mest stabil.

Har dog ingen idé om noget i det her område, og søger derfor noget råd om hvilken hardware vi skal anskaffe os.

I lokalet har vi adgang til 2 internet WAN porte via 2 helt forskellige netværke, og det ville være meget optimalt hvis vi kunne bruge begge 2 til de udgående forbindelser, og stadig finde hinannen lokalt.
Avatar billede joamla Nybegynder
08. juli 2014 - 18:38 #1
Lige meget, fandt ud af noget.