Avatar billede kewinkirkeby Nybegynder
09. juli 2014 - 15:11 Der er 4 kommentarer

Større rulleliste-vindue

Hej.

Jeg er ved at lave rullelister, hvor jeg godt kunne tænke mig at se flere linjer i vinduet, så ikke jeg skal scrolle så meget.

Kan det lade sig gøre?

Kører Excel 2013

Vh. Kewin
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. juli 2014 - 16:15 #1
Ved ikke om det er noget á la dette du söger:

http://www.contextures.com/xlDataVal08.html#Font
Avatar billede pcp8 Nybegynder
12. juli 2014 - 10:02 #2
En simpel løsning vil blot være, at "zoome" ud fra regnarket.
Det kan du gøre nederst i højre hjørne.
Avatar billede kewinkirkeby Nybegynder
27. juli 2014 - 18:47 #3
Det virker ikke på, at der bliver flere synlige rækker i rullelisten desværre
Avatar billede kewinkirkeby Nybegynder
27. juli 2014 - 18:48 #4
Der ligner udmiddelbart noget jeg kan bruge. Kan dog ikke prøve det af i øjeblikket, da jeg ikke arbejder på det projekt lige nu.