Avatar billede varst Praktikant
09. juli 2014 - 18:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C# GUI opgave

Jeg er i gang med en opgave til et amerikansk firma, og har brug for noget GUI hjælp i C#. Jeg ved ca hvordan funktionaliteten skal være, men skal bruge min tid på signalbehandlingen der skal udføres og ikke GUI delen, da jeg ikke er rutineret i .NET GUI.

Jeg kan ikke dele projektet, pga NDA, men bliver nød til at forklare hvilken funktionalitet jeg ønsker og du laver et dummy projekt, som jeg kan bygge ovenpå.

Opgaven kan betales som almindelig konsulent på timebasis, hvis du er rutineret, er der intet svært ved opgaven.

Jeg bruger VS2012.

Kh, Kelvin
Avatar billede varst Praktikant
09. juli 2014 - 18:56 #1
Glemte mail adresse: kelvin@vtech.dk
Avatar billede moddi100 Seniormester
09. juli 2014 - 21:47 #2
Opgaven er taget