Avatar billede bahando Nybegynder
10. juli 2014 - 22:48 Der er 1 kommentar

SAP BusinessObjects - forespørgselsfjernelse er aktiveret?

Kære Eksperter

Får følgende fejl hver gang jeg forsøger at gemme en rapport i BusinessObjects:

"Dette dokument har forespørgselsfjernelse aktiveret og visse funktioner vises ikke i offline tilstand. Deaktiver forespørgselsfjernelse og opdater dokumentet til offlineanvendelse. Vil du forsætte?" --> JA/NEJ

[IMG]http://i113.photobucket.com/albums/n221/bahando/FEJL.png[/IMG]

Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg deaktiverer forespørgselsfjernelse i BusinessObjects og Google hjælper mig for en sjælden gangs skyld ikke... Ingen hits!

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. juli 2014 - 21:06 #1
Prøv at skrive til systemets support.
/ptj_11