Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
11. juli 2014 - 20:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke opdatere Adobe programmer

Windows 7 32-bit på første harddisk, Windows 8.1 64-bit på anden harddisk.
Adobe CS5 installeret på begge styresystemer, på Windows 8.1 en 64-bit version af Photoshop.
Windows 7, ingen problemer med opdatering.
Windows 8.1, når overførslen er nået til 100% får jeg følgende meddelelse:
Der opstod en fejl under overførsel af denne opdatering. Afslut og prøv igen senere.
Jeg har prøvet at hente opdateringerne enkeltvis og deaktiveret AVG, men samme resultat.
Mit spørgsmål er: Er der i Windows 8.1 en eller anden sikkerhedsindstilling, som ikke findes i Windows 7, og som jeg kan deaktivere midlertidigt?
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. juli 2014 - 00:45 #1
Prøv at se, om hvorvidt Windows Defender er aktiv.
/ptj_11
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. juli 2014 - 07:44 #2
Windows Defender er ikke aktiv.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juli 2014 - 12:59 #3
kan du starte uden at win7-disken er tilsluttet?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. juli 2014 - 19:16 #4
Det gav desværre samme resultat med Win7-disken afbrudt. Det var ellers et kvalificeret bud.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juli 2014 - 19:33 #5
ok - microsoft har ikke helt styr på 'butikken' i win8.
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
kør den igennem, og når du når billedet på link, så tjek lige at den har hak i 16, 27 og 28.
Derefter luk helt ned (ikke dvale, men nedluk) og start på ny og test.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
13. juli 2014 - 09:01 #6
Det var en ordentlig omgang, men den nægter stadig.
Jeg vælger at leve med de manglende opdateringer, som hovedsageligt er understøttelse af nye camera-raw formater. Jeg har dem jo i 32-bit versionen.
Læg svar begge to for et par gode bud, så lukker vi spørgsmålet.
Venlig hilsen
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2014 - 09:09 #7
Ligemeget med point til mig.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
13. juli 2014 - 11:10 #8
Afventer svar fra ptj_11
Problemet løst. I stedet for online opdatering hentede jeg dem i en zip-fil fra Adobe. Så virkede det. Alderen trykker, hvorfor tænkte jeg dog ikke på det noget før.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
19. juli 2014 - 22:43 #9
Lukker spørgsmålet.
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. juli 2014 - 19:15 #10
Har overset opdateringen på spørgsmålet, men fint nok for mig. Du fandt jo selv løsningen.
/ptj_11