Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. juli 2014 - 09:12 Der er 8 kommentarer

Fra ekstern harddisk til ios

Hej,

Er der nogle der kender en løsning til nedenstående:

Jeg har en harddisk med mine dvd-film på (lavet om til mkv). Disse film vil jeg gerne se på min ipad.
Det betyder, at jeg skal tilslutte harddisken til en boks, så kan sende indholdet ud over mit hjemmenetværk.

Jeg vil helst undgå at have en computer tændt.

Tak for hjælpen.
Mvh
Michael
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2014 - 11:35 #1
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2014 - 11:38 #2
Hvis det ikke drejer sig om så mange, eller hvis du sletter dem når du har set dem, kan du trække dem fra computeren og over i iPad med iTools. Men formatet skal så være Mp4. http://www.itools.cn/multi_lang_pc_download.htm
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. juli 2014 - 14:25 #3
Men ingen af de forslag er sværere en hel løsning.. Det nytter jo ikke noget, hvis filerne SKAL være mp4, når de jo allerede er mkv.

Claes57: hvilken app skal jeg bruge på min ipad/iphone?
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. juli 2014 - 14:28 #4
Claes57: jeg kan heller ikke gennemskue, om RavPower kan streame mkv filer..
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2014 - 15:00 #5
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2014 - 15:02 #6
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. juli 2014 - 16:46 #7
Jeg kan stadig ikke finde noget om filtyperne. I AppStore står der blot " *limeted filesupport"
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2014 - 17:01 #8
så må du skrive til ravpower's support