Avatar billede joergen44 Nybegynder
13. juli 2014 - 13:10 Der er 2 kommentarer

Problemer med iTunes og lyd

Jeg er ikke skrap til det her, men problemet/problemerne er:
1.  Her til morgen havde min bærbare ikke længere lyd på videoer fra nettet (youtube, dr.dk)
2. Senere opdagede jeg, at iTunes var gået i hak, og trods geninstallation efter omhyggelig fjernelse og rensning (revo Uninstaller, CCleaner) virker den fortsat ikke
Styresystemet er Windows 8, hvis det har nogen betydning.
Hilsen lk.
Avatar billede joergen44 Nybegynder
13. juli 2014 - 19:54 #1
Problemet løst. Efter at have gennemgået "renseproces" for både iTunes og QuickTime og geninstalleret 3 gange var der bid.
Avatar billede joergen44 Nybegynder
25. december 2014 - 16:15 #2
Problemet løst. Efter at have gennemgået "renseproces" med CCleaner for både iTunes og QuickTime og geninstalleret 3 gange var der bid.