Avatar billede logbuilders Mester
13. juli 2014 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ad hoc netværk

På min ferieadr ønsker jeg at dele en mobil internetforbindelse til 2 stk pc.
Jeg kan oprette routeren på mit trådløse kort og forbindelsen kan ses på den anden pc.
Forbindelsen kan oprettes men forbindelsen etableres ikke endeligt - identifikationen svigter.
Er der en løsning ?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2014 - 17:18 #1
tjek at de er sat til samme krypteringsnøgle/kode fx wpa2-psk
Avatar billede logbuilders Mester
14. juli 2014 - 06:29 #2
tak for respons

selv om jeg fravælger beskytttelse (åbent netværk) kan netværket ikke identificeres
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2014 - 22:18 #3
mobil internetforbindelse er den en mobil eller usb vis det er usb så prøv http://www.softpedia.com/get/Network-Tools/Misc-Networking-Tools/Virtual-WiFi-Router.shtml eller Kontrolpanel\Netværk og internet\Netværks- og delingscenter\hoc
Avatar billede logbuilders Mester
27. august 2014 - 03:50 #4
Lukker tråd
Avatar billede logbuilders Mester
27. august 2014 - 03:52 #5
Lukker igen