Avatar billede bas Forsker
15. juli 2014 - 17:19 Der er 1 løsning

HTML mails på ipad

Hej

Blot af nysgerrighed...
Kræver det noget specielt af f.eks. html'en, parametre eller lign., hvis man vil være sikker på, at indholdet i de mails man sender (med billeder osv.), vises korrekt på modtagerens ipads (og andre tablets)?
Jeg har modtaget nogle mails på min ipad, hvor indholdet ikke vises, og hvor der i venstre side står: Denne besked har intet indhold. Jeg har prøvet at fjerne mailkontoen og tilføje den igen og jeg har dobbeltklikket på Home-knappen og swipet mail og andre programmer ud af skærmen (lukket dem), men det har ikke ændret noget.

iOS version på min ipad. 7.1.2
Avatar billede emilkudahl Nybegynder
20. juli 2014 - 10:07 #1
Du kan bare bruge HTML tags.

Eks.
<html>
<body>
<strong>Dette er en HTML email.</strong>
</body>
</html>

Og det vil blive til ( Dette er en HTML email. )