Avatar billede ththdk_ Nybegynder
16. juli 2014 - 08:54 Der er 2 kommentarer

Blitz er tændt konstant på iPhone 4

Hej.
Jeg har købt en brugt iPhone 4 for to dage siden, og igår begyndte blitzen at lyse og jeg kan ikke slukke den, har genstartet og gendanne, men den er stadig tændt. Er der nogen kan hjælpe?
Avatar billede shako Novice
16. juli 2014 - 11:18 #1
Som regelt har der været en "Lommelygte" app som har sat den til at lyse. Du kan prøve at hente en og se om du kan slukke på den måde.

Ellers er det nok et hardware problem som der er flere der har oplevet (iPhone Flash LED)
Avatar billede ththdk_ Nybegynder
18. juli 2014 - 08:58 #2
Okay tak