Avatar billede bas Forsker
16. juli 2014 - 13:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows XP - trådløse netværk

Hej

Hvor gemmer Windows XP de login-oplysninger man har tastet ind til trådløse netværk under Vælg et trådløst netværk - og kan man komme til at ændre og slette disse oplysninger?
Jeg fik for nyligt mulighed for at indtaste login-oplysninger til et Hotspot via et webinterface og nu kan jeg ikke se, hvor jeg kan se disse oplysninger.

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2014 - 15:12 #1
Gad vide om du kan få oplysningerne ved at installere denne her, i den berørte XP maskine:
http://nirsoft.net/utils/wireless_key.html
Avatar billede bas Forsker
18. juli 2014 - 17:33 #2
Hej

Tak for dit indlæg. Jeg har ikke fået prøvet dit forslag, men det lykkedes mig at tvinge login-formularen frem ved at afbryde forbindelsen til hhv. det mobile bredbånd og standard-wifi forbindelsen.
Men du må gerne få points alligevel ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2014 - 17:47 #3
Ok og tak for det.