Avatar billede Steen Seniormester
17. juli 2014 - 13:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skriver ikke min forside ud

Jeg bruger Word 2010 dansk.

Jeg er i gang med at lave en folder i A5, som ialt er på 4 sider.
Jeg startede i Word med en forside og efterfølgende sider 2-3-4.

Mit problem er at min HP 8620 OfficeJet pro ikke printer side 1. ud, men kun sider 2-3-4.

Hvis jeg vælger ikke at skrive ud til printeren men til en PDF i stedet, så ser det fint ud.

I udskrift indstillinger har jeg bedt Word om at skrive siderne ud i denne rækkefølge 4,1,2,3, for at få forsiden og bagsiden placeret rigtigt.
Derudover har jeg valgt 2 sider pr. ark.

Da jeg startede Word, bad jeg om at få et nyt dokument, valgte derefter menupunktet "Forside" og valgte en af de forud definerede, som jeg så ændrede.
Er det det der er årsagen til at side 1/forsiden ikke bliver udprintet, da Word ikke opfatter siden som side 1, men som forsiden, og skal jeg derfor skrive noget andet under definering af rækkefølgen 4,1,2,3 ?

Hjælp søges

se billede af min printeropsætning
http://gupl.dk/712430/
Avatar billede finb Ekspert
17. juli 2014 - 15:45 #1
Hvad sker der, hvis du udskriver pdf´en ?
"Hvis jeg vælger ikke at skrive ud til printeren men til en PDF i stedet, så ser det fint ud."
Avatar billede Steen Seniormester
17. juli 2014 - 18:33 #2
Skriver jeg ud til et PDF, så er alle mine sider med, side 1 mangler ikke, som når jeg printer til papir
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2014 - 19:49 #3
#1 mente, hvis du bagefter åbner pdf og udskriver den, hvad så?
Men nogle skabeloner med forside forventer, at der isættes forsidepapir i printer. Fx med fortrykt logo. Og printer tager så forside fra bakke til manuel indføring mens resten tages fra den alm papirbakke.